לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

קושקע עיצובים P=


קוושקקעע עיצובים! ((: כל העיצובים,המדריכים,העזרים,הביקורות >> בבלוג אחד!

Avatarכינוי:  המעצבת=][=

מין: נקבה

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2007

סגירה! :|


חשבתי על זה הרבה..אבל החלטתי לסגור..

אף אחד,ממש אף אחד,לא מגיב! :\

ואני משקיעה כל כך : שמה עיצובים להורדה,פונטים,פרו (אמנם זמני..אבל פרו..)

ואתם לא מגיבים לי...

 

בקיצור!

נמאס לי

אני סוגרת

 

אוהבת! (:

 

אור

נכתב על ידי המעצבת=][= , 3/9/2007 17:32  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



פונטים בעברית! (:


מכיוון שהפכתי את זה לבלוג עיצובים עזרה וביקורות

אז הנה כמה פונטים בעברית! (חלקם אני הכנתי!)

 

**אין להעתיק בשום אופן!**

 

 

אני הכנתי:



 


 

 

אני לא הכנתי:

 

       

 

    

 

    

 

    

 

    

 

     

 



זההווו..

 

אוהבת

 

אור(:

נכתב על ידי המעצבת=][= , 1/9/2007 16:10  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



איך העיצוב החדשדש?


אהה?..

נכון יפה?

חח..סתםם! P=

 

אהה..עוד משו:

 

*המגיב ה-10 זוכה - ליקנוק קטן!*

*המגיב ה-15 זוכה - לינקוק בינוני*

*המגיב ה-20 זוכה - לנקוק ענק!*

*המגיב ה-25 זוכה ב-גליטר עם אנימציה!*

 

יאאלההה גיבבוו לנוו! (:

 



 

 

נכתב על ידי המעצבת=][= , 1/9/2007 02:20  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 






© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להמעצבת=][= אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על המעצבת=][= ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)