לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

מחשבות, הגיגים ותפוח אדמה.


אדם צובר זכרונות כמו נמלים, בחודשי הקיץ.

כינוי:  שירזית

בת: 30

ICQ: 12345678 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2008

אני נגד העסקה של אהוד גולדווסר ואלעד רגב. ויש לי מספר בלוג מגניב בהחלט.


(אם אתם שואלים למה המספר בלוג, זה כי כשכתבתי את הכותרת ראיתי אותו והוא היה חמוד שם).

 

החלטתי. סוף סוף החלטתי (ועדכנתי XD).

היה את הצד המוסרי, של 'להחזיר גופות הביתה' ושל המשפחות וכו'. לא חדש לכם.

היה גם את הצד האחר. משחררים רוצחים, בשביל גופות. 21 רוצחים, בשביל 2 אנשים מתים.

אז..החלטתי. ואולי כדאי שגם אתם תסתכלו על התמונה הגדולה.

 


 

אם יש למישהו את המהדורה של ידיעות אחרונות של השבת הזו, הוא יבין למה אני מתכוונת.

יש שם מכתב של נינה קרן, אמא של דני, וסבתא של עינת ז"ל. למה ז"ל?

כי לפני 29 שנים, מחבל מתאבד, טרוריסט, 'חיית אדם' לפי איך שקראה לו, רצח אותם.

קראתי את המכתב שפירסמה בעיתון, ואם היו לי התלבטויות כלשהן לגבי מה הצד שלי בכל העסקה הזו, זה שזה טעות.

מה, תסבירו לי מה ההגיון?

מה ההגיון בלשחרר רוצחים, טרוריסטים, חולי נפש שרוצים רק ברעתנו, ערבים שכל חייהם לימדו אותם שאם רואים יהודי, לירות בו, בשביל לקבל שתי גופות?! (ושאני לא אזכיר שמי שהרג אותם זה 'חברים' של הטרוריסטים שאנחנו משחררים).

אין. אין בזה שום הגיון, שום הצדקה, זה אפילו דבילי.

למה לא שיחררו את רון ארד? אז, עוד היה סיכוי טוב שהוא חיי. אבל אחרי 22 שנה, מי יעשה עם זה משהו.

למה לא שיחררו את פולהרד? מדינת ישראל משחקת אותה מוסרית כל כך, אז למה היא לא משחררת את יהונתן פולהרד? אותו אחד שריגל אחרי ארה"ב בשבילנו, ומדינת ישראל הבטיחה שתגבה אותו במקרה ויתפס. והוא נתפס, והוא יושב בכלא כבר 23 שנה, בסיכון חיים. מדינת ישראל לא קיימה את ההבטחה שלה, ופשוט השאירה אותו שם.

מה איתו?

לא, אז אתם רוצים לשחרר 21 רוצחים, בשביל לקבל גופות.

שזה ישב על מצפון המשפחות, שיראו בחדשות עוד כמה זמן שהרוצחים האלה יהרגו עוד.

הם קיבלו גופות עכשיו, אנחנו נקבל אותן אחר כך.

 

 

וכל האנשים שבעד העסקה..

רובכם לא חשבתם על זה מספיק טוב.

כולם חשבו שזה מאד יפה לכתוב 'תחזירו אותם הביתה', כשהם לא מבינים מה זה כולל.

אל תקחו דעה רק בכדי שיסתכלו עליכם ויגידו 'איזה מוסריות'.

יש גבול בין מוסריות לבין לירות לעצמנו ברגל, ואנחנו עברנו אותו.

 


 

יום ראשון- ת"א עם בר ועדי. אולי עוזרים בבית החדש.

יום שני- כל היום קדם קורס משצים. כל הלילה ספורט חצות.

יום שלישי- משמרת בוקר בכפר השעשועים ואז בייביסיטר.

יום רביעי- משמרת ערב בכפר השעשועים. לארוז בארגזים לבית החדש בבוקר.

יום חמישי- משמרת בוקר בכפר השעשועים, אולי יתנו לי משמרת כפולה.

יום שישי- יוצאים.

יום שבת- כלום. כלום?! הייתכן?!!? יום פנוי?!?@#!

 

אני עמוסה ועייפה. עייפה ועמוסה.

ואני רוצה כבר ללכת לת"א, אבל בר עדיין ישנה!!

היינו אצלה בשישי שבת, ואכלנו פיצהדובוניםעוגהקורנפלקסעםחלבצ'יטוסמיםמיץ. כן, השמנתי.

שיחקנו בכל המשחקים שאני מכירה XD

הם לימדו אותי מחדש שיטהד (ראש חרא XD) ושיחקנו בזה, בטאקי, סנוקר\ביליארד, וראינו טלויזיה, וסרט (הן ראו גם מת לצעוק 4, אני ויתרתי, זה מפחיד מדי בשבילי), והספקתי לראות אותן קצת משחקות פלייסטיישן (נארוטו XD) לפני שנרדמתי לקול צעקותיהן של שתי בנות בנות 14, שצועקות אחת על השניה 'יא, איזה כלבה!! אני אראה לך מה זה' ו'שיט אני ממש חלשה, דיי תפסיקי שניה להרביץ לי' 'יששש34@!^ הרגתי אותך!!!!'.

אני לא זוכרת על מה חלמתי, וטוב שכך XD

וראינו שוב אחמד הטרוריסט המת, שזה אגב, גדול- מי שעוד לא ראה הוא

א. חנוןןן כי כולם ראו את זה לפניו.

ב. שיראה עכשיו, ויגיב לי לאות תודה.

ג. סיילנס!!! איי קיל יו!!!!1

 


 

קבוצה 5 פור אבר /m\ 

הלכתי לאכול בוקר, ולהעיר את בר.

אם היא לא קמה אני אוכל גם אותה ><

ברר קומי כבררררר

זה השכרוזים. השכמה בחרוזים.

 

אוהבת, ומי שרוצה לקרוא את המכתב של נינה קרן, אותה סבתא לעינת ואמא לדני, שיפנה אלי..אני אביא לו.

שירזית.

 

 

נ.ב

או, והתשובה לחידה XD

טוב, אני אגיד לדותן במסנ, כי רק הוא מתעניין XDDDג (זה לא היה מצחיק, אבל בכל זאת).

נכתב על ידי שירזית , 6/7/2008 10:19  
42 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



8,916
הבלוג משוייך לקטגוריות: יצירתיות , משוגעים , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לשירזית אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על שירזית ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)