לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

יש לי סיכוי להינצל אני יודע[ת]


"..אני אוכל עוד לדבר באהבה, על עצמי ועל העיר ועל אשה.."

Avatarכינוי:  נסטי (:

בת: 29





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2007    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

12/2007

עיצוב חדש D;


נושקה הכנתי לך עיצוב חדש [בפעם המליון XD]

אממ.. הוא עוד לא גמור כי אני חייבת ללכת אבל כשאני אחזור אני אגמור אותו (:

 

נושקה העיצוב גמור XD

אני אוהבת אותך...

אלינור.

 

בינתיים אי אפשר להגיב רק אחר כך

נכתב על ידי נסטי (: , 24/12/2007 18:37  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של נסטי 2 ב-6/1/2008 21:20
 



הרגשה?! עדיין חרא!!


לא, ההרגשה הזאת לא יכולה להעלם?

למה כל הזמן אותו דבר?

כמה שמנסים להדחיק אותה היא חוזרת! זה לא יעזור? \:

לא משנה מה אני יעשה אני עדיין ירגיש ככה! למה?

כבר עשיתי הכל. העמדתי פנים שאני בסדר. הסתרתי את זה. נסיתי לצחוק הכי שאפשר. להיות בסביבה של האנשים שאני אוהבת. להיות בסביבה של אנשים שמצחיקים אותי. לדבר עם אנשים על זה. חשבתי על הדברים הכי טובים שקרו לי.

אבל אני עדיין מרגישה ככה! ): מה עשיתי?!?

אני פשוט מרגישה חרא, הכי חרא שאפשר.

 

לקח לי כמעט שבוע כדי לנסות להסביר את עצמי.. ולא בדיוק הצלחתי ואז נכנסתי לאיזה בלוג הבלוג של נועה..

ומצאתי שם מילה במילה את מה שהכוונתי:

 

ההרגשה הזאת שכל הדברים הרעים מצטברים והכל הופך לגוש של גועל נפש שעושה מצברוח רע אחד גדול

ככה אני בערך מרגישה

-את, תמיד הכל תלוי בך, תמיד איכשהו את אשמה

-אתן, שתמיד איכשהו אני מרגישה שאתן פשוט שפוטות, ושאין לי כוח להיות לידכן!

-אתם, אלה שעושים תצמם חברים שלי ,רק כדי להתקרב אליה\או למישהו אחר

-את שכל הזמן משקרת לי, ואני יאהב אותך גם עם תפסיקי אני באמת יאהב אותך, פשוט תהיי עצמך,אני אוהבת אותך כמו שאת,בבקשה  די עם זה.

-את ההרגשה הזאת שמתיחסים אלי כמו חרא, כמו מובן מאליו,שצריך משהו פונים אליך,ושמשעמם קוראים לך להעביר את הזמן.

 

כן זאת הרגשה מחורבנת:|

וזה לא כזה כיף

 

ואחר כך להוציא אתזה על החברים שלך.

 

אז כן, שינתי קצת.. את מוזמנים לבלוג יש קישור אתם יכולים לראות את מה שהיא כתבה..

נועה, תודה רבה!

אבל אפשר לחשוב שזה מעניין מישהו..

 

עשיתי רשימת שירים שאני אוהבתת.. ויש להם קישור לסרטון שלהם [הקליפ] ביוטיוב.

אתם מוזמנים לראות את הרשימה ולשמוע שירים, אם אתם אוהבים איזה שיר שםם..

אם יש בעייה עם אחד השירים, זה לא השיר הנכון או כל מיני דברים כאלה תגידו לי אני אתקן..

שפוט לא היה לי כ"כ זמן לבדוק שיר, שיר.

אם יש איזה שיר שאתם אוהבים ובאלכם שאני אוסיף תגידו לי את השם ואת הזמר אם אני מכירה\אוהבת אני אוסיף.

יש עכשיו בסביבות ה- 40 שירים.. 

ויש לי עוד פול שירים להוסיף.. שמתי רק שירים שעלו לי בראש אז אין הרבה.

אני שוב אומרת, אתם מוזמנים להציע לי שירים.

 

משהו כמו פירוש לשמות.. אתם יכולים לחפש תאותיות של השם שלכם

פירוש לשמות , משהו כזה מאגניב  

וזה באנגלית 

קרדיט לבלוג שלקחתי ממנו . )

A: You like to drink

 B : You like people

 C : You are really silly

D: You like to drink

 E: Awesome in bed

 F : You are dead sexy

 G : You never let people tell you what to do

 H : You have a very good personality and good looks

 I : You Are Great in bed

 J : People adore you

 K : You're wild and crazy

 L: Everyone loves you

M : Best kisser ever

N: You like to drink

O: Awesome kisser

P : You are popular with all types of people

 Q : You are a hypocrite

 R : Easy to fall in love with

 S : Fuckin crazy

 T : You're loyal to those you love

U : You really like to chill

 V : You are not judgmental

W : You are very broad minded

 X : You never let people tell you what to do

 Y: Best bf/gf anyone could ask for

 

השם שלי -

  N: You like to drink ( אני אוהבת לשתות )

O: Awesome kisser ( יודעת לנשק טוב )

A: You like to drink ( אני אוהבת לשתות )

 

אפשר לכתוב את השם שלי גם ככה -

  N: You like to drink ( אני אוהבת לשתות )

O: Awesome kisser ( יודעת לנשק טוב )

A: You like to drink ( אני אוהבת לשתות )

 H : You have a very good personality and good looks ( יש לי אישיות טובה , ואני נראית טוב )

 

משפטים מוזרים

 Y: Best bf/gf anyone could ask for ( את החברה הכי טובה שאפשר לבקש )

O: Awesome kisser ( יודעת לנשק טוב )

 S : Fuckin crazy ( אשכרה משוגעת )

 E: Awesome in bed ( טובה במיטה )

 F : You are dead sexy ( אני סקסית )

טוב , זה "פירוש שמות" מדליק D =

 

במקרה גם לה קוראים נועה  אז השארתי את ה"השם שלי -" את ה"אפשר לכתוב את השם שלי גם ככה -"

כי זה נכון גם לגבי!!   

בקיצור העתקתי הכלל..

נועה תודה רבה!

 

טוב שיהיה לילה טוב..

מחר שעתיים מדעים על הבוקר ._.

אוהבתת אותכם.

 

נכתב על ידי נסטי (: , 16/12/2007 23:25  
17 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של נסטי (: ב-24/12/2007 17:55
 




הרגשה חראאאאאא ):

 

 

אני פשווווווווט מתגעגעת אלייךך אני יודעת שאת נהנת וכיף לך אבל אני מגעגעתתתתת \:

אוווף את  בכלל לא יודעת כמה חרא לי לדעת שאת רחוקה פאקק את כ"כ רחוקה!

אני לפחות מקווה שאת שומרת על עצמך.. ונהנתת!

אמרתי לך נכון, אמרתי לך שאני כל יום אראה שאת לא מחוברת למסנג'ר חחח.. זה מוזר פתאום את לא מחוברת האיש שלך  אדוםם זה בחיים לא היה ככה.. פעם ראשונה כזה היה ככה תיעדתי את זה מרוב שזה היה מיוחדד.

אני אוהבתת אותך!!!!

אייל גולן, האור שבעניים:

את האור שבעיניים..

את חיוך עד השמיים..

הלב בוכה מרוב שאת יפה!

את מאירה כשמש..

את החלום מאמש..

כמה שאותי את מדליקה!

איך שאת נוגעת בי אני אדם אחר

שאת איתי אני אוהב אותך יותר

את בשלך לא מבינה,

זו אהבה

את יודעת כמה זה קשה להתאהב

את כל הכוח רק ממך אני שואב

את בשלך לא מבינה,

זו אהבה

 

מוקדש לך!!

 

 

ברבי אני כ"כ אוהבתת אותך.. אנחנו חייבות להפגש לא ראיתי אותך פוול זמן וגם לאדיברנו הרבה זממןןן

אני כ"כ אוהבתת אותך!!!!!!!!!!!!!!!!! 33>

נכתב על ידי נסטי (: , 8/12/2007 22:06  
34 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של דאניוש ב-16/12/2007 18:12
 



לדף הבא
דפים:  

1,680
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לנסטי (: אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על נסטי (: ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)