לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

@#@$@#$@#&%&$%&&^$#*(*&)(*(Think About It



Avatarכינוי:  .SHLOMI

בן: 29

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2008

אקורה?


חודש אחרון לפני שמתחילים שוב ללמוד.

במכינה הולך לי לא כ"כ טוב.

כבר אני לא יכול לראות יותר מתמטיקה.

בא לי להקיא שאני פותר תרגיל.

אין לי כוח ללמוד יותר,ואז אחרי שבוע מתחיל הלימודים.

ב26 ווליום כינרת הולך להיות כיף.

החופש הזה אחד הטובים עד עכשיו,כמעט כל יום אני עושה משהו.

 

לפני שבוע נסעתי לאילת,היה כיף

חםם שם כמו לא יודע מה.

רק הנסיעה באוטובוס הייתה מעצבנת.

איזה איש רוסי מתחיל לשיר לעצמו.

אישה משוגעת עם כלב,מקיאה כל רגע.

תינוק בוכה,ואיזה נרקומן שמזדיין תשכל.

חחח ואני ניסיתי לישון,לא כ"כ הלך.

בסך הכל היה כיף.

וזהו עוד מעט יומהולדת,לא יודע אם לחגוג את זה.

נראה כבר..



קלטו ת'תאריך ה-8.8.08

נכתב על ידי .SHLOMI , 8/8/2008 13:55  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



9,735
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18 , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל.SHLOMI אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על .SHLOMI ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)