לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

My Life...


סתם בלוג שאני כותבת בו כשמשעמם לי... פראנק איירו כוסון! אימו לשליטה! פקאצות למוקד!


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2007

שבוע אחרון!!




אז ככה זה השבוע האחרון של החופש

בשבוע הזה או עשיתי הרבה דברים

למשל אתמול[יום שישי]ישנתי אצל

אלמוגית היפה שלי שאני אוהבת כל כך המון!!

ישנו אצל אבא שלה בכפר יונה.

יצאנו בשעה שמונה וחצי בערב להסתובב שם.

ואז פגשנו את שרון ומאיר.

חשבנו שהם חמודים אבל הם לא...לפחות מאיר הזה

היו בבוקר[שבת]הת עשו לנו מזה קטע דפוק...

הם באו אם חבר שלהם ושהלכנו להביא מים הם

הלכו והשאירו את הדברים שלנו לבד שם!!

קיצר הבנו שהם סתם בני זונות...

ליפני כמה ימים ניפגשתי אם דניאלוש:]והיה הכי כיף

שבעולם!!!פגשנו את דניאל הפריק והחתיך:]

הכרתי את בעלי טום..שהוא הבנאדם הכי יפה והכי מאמי

שאני הכרתי..!!

ואני אוהבת אותו כמו שלא אהבתי אף אחד!!!!!!!!!!!

אז חברה...מחר בצפר!!

הבצלחה לכולם!!!!

ועכשיו אתם מוזמנים להגיב ליD:

אוהבת אותכם המון המון!!

יעל איירו

 

 

נכתב על ידי , 1/9/2007 20:48  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי: 

בת: 32

MSN: 

תמונה




הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , אהבה למוזיקה , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לYael Iero-Martin-Judd אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Yael Iero-Martin-Judd ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)