לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

יאדה של גמלים

זה בלוג. אומרים ידה. זה בלוג שאומרים בו ידה! ואני סתם גמל.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


10/2005

כן, יופי. יום כיפור. הידד. אנשים צמים. אופניים. הידד.


היה אחלה יום כיפור.
באמת.
הייתי כל הזמן בסבבה אבל עכשיו אני מבואס.
סתומרת הבאסה התחילה אתמול בערב אבל לא היה כ"כ נורא, אבל עכשיו כבר ממש מבאס.
ולא, זה לא בגלל שיום כיפור נגמר.
דווקא יותר טוב ככה שהוא נגמר.
(אין לי כח להסביר למה אני מבואס, אז אל תשאלו.. תודה)
נכתב על ידי ~גמל~ , 13/10/2005 20:32   בקטגוריות פסימי  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי:  ~גמל~

בן: 34

ICQ: 222330229  

תמונה




557
הבלוג משוייך לקטגוריות: משוגעים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל~גמל~ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ~גמל~ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)