לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


כינוי:  Banana Juice

בת: 28





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2008

I'm back..


אז כן חזרתי לכתוב כאן.

כמו שאני, בלי התחמקויות. חע.

 

טוב אז הרבה דברים קרו מאז הפעם האחרונה שכתבתי כאן (ולא, אני לא מתכוונת לפוסט האחרון- כי הוא דפוק וחסר משמעות..) השתנתי (מבפנים ובמחוץ), התבגרתי, ובקיצור נהנתי מהחיים :]

 

נכון אנגוס זה ספר שולט?!  כל אוהבי אנגוס בואו נתאחד!

 

~

 

אמג,

נכנסתי לסטטיסטיקות וראיתי שמישהו מצא את הבלוג עם המילה 'החוטיני'.

חחח, אני לא עד כדי כך שובבה

(למי שלא הבין, לא כתבתי את המילה הזו בבלוג מעולם. בעצם עכשיו כן)

 

~

 

הסתפרתי!! יותר נכון הסתפרתי בסוכות. -__-

אבל היה בי איזה דחף להוציא את זה החוצה ולספר לכם. ווהו.

אאהא!!

אני גם מתחילה ללמוד צרפתית! זו שפה כזו שולטת.

 

~

 

אוי, זה יצא פוסט כזה עלוב ומשעמם. עכשיו כשאני חושבת על זה כל הפוסטים שלי כאלה..

טוב אני אסיים כאן כי "מכריחים" אותי לרוץ ברחובות (יענו ספורט XD)

ביי לכולם ושתהיה לכולכם אחלה שבת :]

 

עדנה.

 

 

אני. (התמונה נהרסה בהקטנה..)

 

לחץ על התמונה בכדי לראותה בגודל מקורי

נכתב על ידי Banana Juice , 7/11/2008 17:25  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: ביקורת בלוגים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לBanana Juice אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Banana Juice ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)