לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


יש תיאוריה הגורסת כי אם אי פעם יגלה מישהו לשם מה בדיוק נועד היקום ומדוע הוא נמצא כאן, ייעלם היקום כהרף עין ויוחלף במשהו מוזר ובילתי מובן עוד יותר. - יש תאוריה אחרת הגורסת כי כל זה כבר קרה.

כינוי:  מור הקטנה.

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2018    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 

11/2018

חזרה בין השמיכות


אני חושבת עליך. על מה אתה עושה ואיפה אתה נמצא. 

האם יש סביבך אנשים אוהבים. מתעופפת על פנטזיות חזרה לבין השמיכות איתך, לכירבול ההוא שקשה לי להוציא מהראש, שבו חבקת את גופי תחת הגשם הראשון שטיפטף בחוץ. כשידייך ליטפו אותי, עוברות הלוך ושוב על נקודות העונג המזעריות שמנקדות את גופי. כשאתה קרוב כל כך לשפתיי אבל הגבול שהוצב ברור ואני לא מתבלבלת. אני יודעת שהקירבה שלך ברגעים אלו נחרטת בזכרוני בין מגירות האהבה, אין מחר אין אתמול, רק עכשיו.


ואפילו שכבר עברו שבועות מאז, עדיין אני יכולה לחוש את רכות עורך בין אצבעותי, ואת הריח המתוק שלך, הריח שתפס את נחיריי חזק ושכח לשחרר.


3> 


 

נכתב על ידי מור הקטנה. , 8/11/2018 10:12  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





44,975
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , משוגעים , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למור הקטנה. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מור הקטנה. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)