לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


יש תיאוריה הגורסת כי אם אי פעם יגלה מישהו לשם מה בדיוק נועד היקום ומדוע הוא נמצא כאן, ייעלם היקום כהרף עין ויוחלף במשהו מוזר ובילתי מובן עוד יותר. - יש תאוריה אחרת הגורסת כי כל זה כבר קרה.

כינוי:  מור הקטנה.

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2019    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    

4/2019

טנגו בשלוש


איך רוקדים טנגו בשלוש?

אני לא באמת יודעת, ועוד לא פגשתי מישהו שבאמת יודע

זה הכל ניסוי ותהייה, לרקוד עם עקבים על רצפת הקנאה

שבירה כמו זכוכית דקה

לרגע להתמסר לאחד

וברגע הבא לכאוב עם השני

לרגע לתת לתשוקה להוביל

ואז להסחף בנהר הדמעות של התסכול.

השאלות שמתגלגלות כל הזמן בראש

עם מי לרקוד עכשיו?

איך לאהוב מבלי להפגע?

לאיזה צד הדמעות יזלגו?

ומתי הפרידה הבאה?

והלב לא יודע להגיד

הוא מרגיש את האהבה זורמת, ואני מרשה לו להוביל

אבל הראש לא מוכן לשחרר את הספקות

הראש צריך תשובות אז הוא מתחיל לעוות את המציאות לסיפורים

לעגל קצוות איפה שנוח ולהמציא צעדי ריקוד שלא נראו קודם

הראש מחפש תשובה אחת ברורה, תבחרי כבר- הוא מפציר בי

והלב מחייך אליו יודע שזה לא בעיה שמצריכה פתרון

אלא תנועה שמבקשת להתקיים

ולפעמים הרגליים מסתרבלות וזה קצת מביך וקצת מצחיק וגם קצת כואב ולא נוח

ולפעמים אנחנו עומדים בפריז מלא שמספר על חיים שלמים של יופי ואהבה

לפעמים נעים שם ולפעמים אני רק רוצה לשחרר אחיזה

כי הכל גועש ורועש מידי

ואני יודעת שעוד רגע המוזיקה תגמר

ואמשיך להתגלגל ולרקוד בין הלבבות המבולבלים שלנו

גם בתוך הדממה

שמגבירה את הפחד לשבור

הפחד לאבד שלא מאפשר לתנועה לזרום

ואני בתמימותי רק רוצה לראות לאן יוביל אותי הצעד הבא, גם אם כבר כואבות לי הרגליים

הלב ממשיך להוליך

ואני מבקשת לראות יותר מקרוב

להרגיש יותר כדי לדעת שאני שם

להביט הישר לתוך המראות הצלולות שרוקדות איתי

יד אחת בכל צד אוחזת במסע משלה

ומבקשת

מה היא מבקשת בדיוק?

לאהוב ללא גבולות, להכנע לקיים

לראות ולהיות מי שאני באמת, מחוץ למשחקי החברה ולסיפורי האגדות

לראות את עצמי במלאות

לראות את האחר במלאות

עם כל קשת האמיתות שאנחנו קורנים

עם כל הצבעים שצובעים את רחבת הריקודים

הכההים כמו הבהירים מציירים את צעדינו

ולי נשאר רק להביט, בלי לשפוט ובלי לחפש תשובות

רק להביט מה נמצא שם

להקשיב לכאוס המשולש הזה

להביט היישר בתנועה שמשתנה בלי הפסקה

בריקוד של אהבה.

 

 

 

נכתב על ידי מור הקטנה. , 21/4/2019 07:57  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





44,975
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , משוגעים , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למור הקטנה. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מור הקטנה. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)