לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי:  אורייני

בת: 29

ICQ: 298730036 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2011    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2011

"נדרתי הנדר: לזכור את הכול, לזכור- ודבר לא לשכוח"


"...בשעה שיתבגרו ויזדקנו


אפשר אפילו שלא ידעו


על מה הם צריכים לבכות."


 


אין מילים שיתארו ויסבירו את מה שקרה שם.


פה רצחו לי את המשפחה,


את העם.


את הולכת בברקנאו וחושבת את זה.


פה התעללו בהם,


הכו, שברו..


פה רצחו אותם.


פה סבתא שלי עמדה וראתה איך לוקחים את המשפחה שלה לתאי גזים.


פה נלחמו בשביל לשרוד, בשביל לחיות. 


פה אני עומדת, אחרי שניסו באמצעים כל כך קיצוניים וכל כך לא נתפסים לקרוע את העם שלי, 


להשמיד אותו כאילו אנחנו לא בני אדם בכלל. 


פה אני עומדת, על האדמה שספוגה בדמעות ודם של מעל שישה מיליון בני אדם שרצו לחיות ולא נתנו להם כי הם היו יהודים, 


כי הם לא היו גזע בכלל, לא בני אדם.


פה אני עומדת כזעקה שלהם, 


אני פה בשביל לצרוח את מה שהם לא יכלו,


אני פה בשביל לזכור, לזכור ולא לשכוח.


 


 

ביום הראשון של המסע..


 

נכתב על ידי אורייני , 16/9/2011 00:53  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , משוגעים , תחביבים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאורייני אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אורייני ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)