לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי:  She Was A Teenage Zombie 

בת: 31





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2009

משקפיים ורודות(H)


אין הזמן עבר מהר בלי להניד עפעף .

קרו לי דברים משונים שאני לא ירחיב תדיבור שלי עליהם.

כי עכשיו הם חסרי ערך.

אני רק יכולה להגיד שאיתו די הרסתי ואני די מיתחרטת בגלל זה,

הייתה לי אותה "הזדמנות" ואני פיספתי אותה.

אך בנימה אופטמית זאת אני יכולה להגיד :

שזה לא נורא , ויהיו עוד הרבה הזדמניות אחרות (:

וגם הכאב והסבל ישכחו מלבי עוד מעט.



בואו ונדליק נר שירחיק את החשכה .

בואו ונדליק נר להחזרת התקווה .

שכל דבר שנעשה ולא משנה מהו , יזכה אותנו בשמחה , בחיוך ובצחוק ^-^


" החיים יפים יותר דרך משקפיים ורודים "

http://www.zoombak.com/media/upload/content/articles/pink-glasses-poodle-lg.jpg

משפט דפוק לגמרי, אך עם זאת יכול להיות נכון .



בשני פגשתי את אור וג'וני ונסטיה 33333>

אנשים קטנים וחעמודים * - *

היה נורא כיייף<:

אני מחכה בקוצר רוח ליום שישי .

יום שמעניק לי שלווה ונחת ,

וסתם צחוקים וחיוכים של אנשים מדהימים.

וגם בירה חיחי :D

נכתב על ידי She Was A Teenage Zombie  , 5/2/2009 22:03  
17 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





6,469

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לShe Was A Teenage Zombie  אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על She Was A Teenage Zombie  ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)