לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

מווודל : )




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


2/2008


כןן ..

החלטתי ..

אני חווזרת ובגדווווווווווווווווווווווווווווווול :D

חח אז מה ככה אנשים אני מרגישה שלא הייתי פה שנתיים ..

מה חדש ?

אצלי ? יש מללללא ..

אחווותי מתחתנננת חח סוופפ סופפ חחח D:

עכשיו אנחנו עושים רשימות לחתוננה אתם נקרעייים יאוו ...

יש לי בממשפפחחה אנשים עם שמות הכככי מוזרים שבעוולם .. חחח

חחח קייצר...

היום היה יום מצחיק רצצח ..

וואי מסכנה אביה לא באה שבוע ובית ספפר היא הייתה חולה בשפעת ...

אני ולידור כל יום באל כל יום התנחלנו לה בבית מסכנה ואננחנו לא באנו לבקר אותה..

באנו להרביץ לה מסכננה חחח והיא לא יכלה להחזיר לנו כי הייא הייתה חוולה חח D:

ובאסט הכלב שלה לא עושה כלום בטמבלל הזה רק יושב ומסתכלל חח D:

היום כולם כל מי שבמדצים ירדנו למטה ובן אלדד ורוני הסתומים האלה התחילו לנפץ פצים ואנחנו רק צורחחים ..

ושרק ופיונה צועקים אלינו מהחלון אומרים לנו לא לנפץ נפצים ולצרוח ואנחנו רק נקרעעים ..

היה מצחחיק רצצצצצח ...

מה עוד ?

יאאה אתם מכירים את הפיג'מות ?

ברווור איזה שאללה חח D:

קיצצר אז הייתי מאחורי הקלעים של הפסטיגל וזה ..

ואני כמובן מעריצה את עודד וקובי ואילן [ אבל אח"כ הפסקתי להעריץ את הסנוב הזה ]

קיצצר אני הייתי יומיים יום אחרי יום במאחורי הפסטיגל וזה ראיתי אתת כולם אז ביום השני אמרתי לחברות שלי

עם הם רוצות שאני יביא לעדי המלבלוי ודנה פרידר ואלה פתקים מהם ..

אז הם רשמו להם וזהם ביחד איתי איזה פתקים מצחיקים אתם נקרעעיים ...

לדנה פרידר [ הרי היא עושה פרסומת לכיף ] אז היא עושה אנחנו אוהבות אותך וזה ואנחנו משתמשות בקרמים של כיף וזה

ואז האי רשמה כזה לפגוש מפורסמים זה כיף אבל שהם מתקשרים אליהם זה מווווווי כיף ככה ואני רק על הריצפפה...

אח"כ רשמנו לעדי המלבלוי  שאנחנו לובשות את הבגדים שלה וזה ושאנחנו אוהבות את השם שיש לה באלופה[ ליאן ] חח חרטטנו לה כמה דברים וזה..

והם רשמו גם לעודד פפז...

אח"ג אני רשמתי לעודד פזז לבבד כי אני מעריצה שרוופה שלו חתיךך שלי :-*

ורשמתי גם להראל סקעת וזהו ..

קיצר הגעתי למאחורי קלעים כולם היום בחוץ וזה פתאום אני רואה את דנה פרידר וקובי פר'ג מגיעים ביחד .. [ הם חברים במציאות ]

ואחריהם את עודד פז אמרתי מה אכפת לי מדנה פרידר וקובי אני הולכת לעודד כולם הלו לדנה וקובי אניי הלכתי לעודד ,

עודד יצא מהאטו אני עושה לו כזה עודד כך זה מכתב ממני ומחברות שלי אז הוא עושה לי תוודה חמוודה ..[ הוא אמר לי תוודה חמוודה  אני חמוודה כפפרה עלליו  ]

קיצר אח"כהוא ניכנס ודנה פרידר וקובי גם נכנסו ..

אחרי 10 עדי הימלבלוי הראל סקעת אמיר פיי גוטמן מירב פלדמן מיה בוסקילו מירי מסיקה וכולם הגיעו ולא הספקתי להביא לשאר את המכתבים לא ידעתי מה לעשות כי כולם הגיעו במסחחרית ולא היה אפשר להכנס להבייא להם ..

אז אני כזה חושב ואומרת לעצמי אין אין מצב שאני מצליחה להביא להם את המכתבים פתאום אני קולטת את הנהג של המסחרית יוצא ונכנס לחחדר הלבשה שלם כל 5 דקות אמרתי להעצמי אין לי מה להפסיד אז אני הולכת עליו אני עושה לו יש מצב אתם מביא להם את המכתבים אז הוא עושה חלי כזה כן ברור למה לא ..

אח"כ הוא יוצא מהחדר הלבשה ווהיו בחוץ מלא ילדים והוא כולה כזה מחפש עם האצבע שלו איפו אני פתאום הוא מצביע אלי ואמר לי כזה הבאתי להם אני עושה לו כזה יואו מה זה תודה אז הוא עושה לי בבקשה ואז כל הילדים באים אלי עושים לי מה הוא הביא לה אני עושה להם מה אכפת לכם ורק צוחקת ..

קיצצר מה שאני רוצה להגיד לכם שעודד אמר לי שאני חמודה ושהוא נגע בי כפפרה עלייייו :-*

 

 

טוב יאללה אני עפפתי לישוון מחר בית ספפר : (

 

אה ..

נועה וירון אני אוהבתאותכם הכי שבעולם נסיכים שלי :-*  3 >>

 

לילה טוב :-*

נכתב על ידי מודל ( : , 7/2/2008 23:26  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי:  מודל ( :

בת: 30

ICQ: 197504804 






הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למודל ( : אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מודל ( : ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)