לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הכל נרשם בתוך יומן, דפים של זמן.




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2007

פרק 6


אריאללל קומי כבררררר...

אריאל: מה ? מה השעה?

רוני: 10

אריאל: מההה? השתגעת? הלכנו לישון רק ב6..

רוני: נישן אחר כך.. מחר חוזרים לבצפר ולא קנינו בסוף כלום..

אריאל: אויי נכוןן..

יוווו אין לי כוח לתיכון כיתה י' עכשיו באמצע החיים..\:

טוב תני שניה אני אתארגן נעבור דרך הבית שלי וניקח גם כסף..

רוני: סבבה..

הן התלבשו ועברו דרך הבית של אריאל לקחו כסף והלכו לקניון..

אריאל: יווואוו רוני קבלי איזה תיק יפה ! הוא היה שחור עם סגול ואפור כזה

של קוויקסילבר ..

רוני: וואי אחד ה-יפים..

אריאל: אני לוקחת אותו..[:

רוני: אני לוקחת את הרוקסי הלבן.. [:

איכ איזה קלמרים מכוערים יש השנה לאוניל ..

אריאל: אשכרהה מזה הפרחים הערביים האלה?

אני לוקחת כמו של הבנים יותר יפה..

רוני: אני לוקחת ג'ינס הכי טוב[:

אריאל: יואוו מאיפה היומן בוב ספוג?

רוני: מה יש יומן בובספוג?

אריאל: כן לילדה הזאת יש ..

רוני: זאת לא נועה?

אריאל: אומייגד כן חחח את באה להגיד לה שלום?

רוני: איכסס ניראלך.. הילדה הכי שרמוטה והכי זונה בעולם..

אריאל: חח אני הולכת לחפש תיומן בובספוג..

בדרך היא קיבלה הודעה בוקר טוב אהובתי..

שיהיה לך יום מושלם כמוך אוהב אותך..

היא החזירה לו מיד הודעה ..

והסתכלה חזרה ושמעה צליל של הודעה..

אומייגד גם אתה כאן חח?

יונתן: חחחחחח כן אני פה עם אורי..

קמנו באיזה 10 הוא העיר אותי..

אריאל: חח כן גם אותי רוני העירה..

מה קנית?

יונתן: סתם תיק דיזל , קלמר אוניל ומחברות וכל החרא הזה..

אפילו לא אמרת שלום... חחח

היא ישר הדביקה לו נשיקה ארוכה..

אריאל: הנה אמרתי 

טוב אתה בא איתי שניה לרוני היא מחכה לי בקופה?

יונתן : כן סבבה אני שניה קורא לאורי..

אריאל: טוב פגוש אותי שם..

אחר כך הסתובבנו ארבעתנו בקניון ואכלנו וקבענו אני ויונתן ב7 שהוא יבוא אלי..

הוא הביא לי שוקולד וכתב לי : אריאלי שלי אני מאוהב בך אהובתי..

הלוואי ונהיה יחד לנצח שלך יונתן..

ישר הבאתי לו את הנשיקה הכי ארוכה בעולם ..

תודה יונתי שלי אני אוהבת אוהבת אותך..

הוא הלך ממני באיזה 10 הייתי ממש עייפה אז נירדמתי ב11

שמעתי דפיקה בדלת ..

אה?

אמא: אריאלי קומיי כבר את לא רוצה לאחר ליום הראשון נכון?

אני: מה השעה?

אמא: 7 וחמישה יאללה קומיי...

קיבלתי הודעה מיונתן בוקר טוב יפיפיה שלי שיהיה לך יום טוב אוהב יונתן..

התקלחתי התלבשתי ויצאתי..

לבשתי את החולצת בצפר המזדיינת הזאת עם סקיני בהיר ואולסטאר חצי כאלה

בצבע צהוב בננה עם שתי לשוניות חמודות כאלה אחת עם פיל כזאת שקניתי עם רוני..

התקשרתי אליה מהר רונייי תיהי למטה עוד 5 דקות..

הגענו לבצפר

את יודעת אולי איפה זה כיתות י'?

הסתובבתי וראיתי את הילד הכי מדהים שראיתי לאחרונה..

אמ .. כן אנחנו הולכות לשם..

סבבה .. קוראים לי אלדר אני חדש כאן..

אה אני אריאל וזאת רוני..

אנחנו גם בי'..

ניראה לי שרוני נידלקה עליו .. למרות שמתפתח משהו בינה לבין רועי..

היום הראשון היה משעמם כל הזמן חפרו לנו על הבצפר ועל החוקים ..

לא הפסקתי להיסתכל על יונתן וגם הוא עלי..

לחשתי לו אני אוהבת אותך..

והוא החזיר גם אני אותך..

הכרתי במשך היום את כל הילדים שלא הכרתי והייתה לנו את הכיתה הכי בת זונה בארץ..

רוני:  יואו איזה כיף שהיום הזה סוף סוף נגמרר.. תודה לאל...

אריאל: כן היה משעמם..

חזרנו כל אחת הבייתה..

רונייי יש לך טלפוןןןן

שניה אמאא..

רוני: הלו

רועי: היי רוני מה קורה מאמי זה רועי..

רוני: הכל טוב מה איתך נשמה?

רועי: מצוין .. שומעת בא לך להיפגש היום?

רוני: אמ.. כן סבבה

רועי: יופי כי אני צריך לדבר איתך..

רוני: מתי אתה רוצה להיפגש?

רועי: בואי אלי.. את יודעת איפה אני גר?

רוני: אמ.. לא.. איפה?

רועי: המייסדים 14..

רוני: אומייגד אתה שכן שלי.. אני ב10

חחחח טוב אני יוצאת..

היא דפקה בדלת..

שלום..

רועי למעלה בחדר שלו תעלי..

רועי: רונייי מה קורה?

הוא הדביק לה נשיקה בפה..

רוני: הכל מצוין מה איתך?

רועי: סבבה

שמעי

שניהם התיישבו על המיטה..

את לא יוצאת לי מהראש מאז שראיתי אותך אני לא מפסיק לחשוב עליך..

אני חושב שהתאהבתי בך..

בא לך אולי שננסה להיות יחד?

רוני: כן למה לא?

אני גם דיי נידלקתי עליך..

הם היתנשקו ותוך כדי הוא ניסה להכניס ליד מתחת למכנס..

היא הזיזה לו את היד ..

רועי: מה את ילדה קטנה אה?לא נותנת?

רוני: כן אני ילדה ואני לא נותנת..

איכס לא ידעתי שאתה כזה..

היא העיפה לו כאפה ויצאה בריצה מהבית שלו.

נכתב על ידי , 22/8/2007 18:47  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ללא שם ב-25/6/2008 10:21
 



פרק 5


רוני: טוב אנחנו נשאיר אותכם לבד .. נכון אורי?

אורי: כן אנחנו צריכים גם לדבר על משהו.. באמת עכשיוו חח

בהצלחה לכם..!!

 

-

יונתן: אריאל אני יודע שאת לא מוכנה להיסתכל עלי בכלל אבל אני רק רוצה לדבר איתך בבקשה..

אריאל: נרגעתי ממקודם לא הייתי צריכה לצעוק עליך ככה אבל פשוט היתפרקתי כבר..

יונתן: אני מבין אותך אני באמת הייתי חרא אליך.. ואני לא הערכתי אותך .. את צדקת כל הזמן..

לורן הייתה כלבה וכבר שבאתי להיפרד ממנה שהלכתי ממך יותר נכון מהדלת שלך.. אז מצאתי

אותה במיטה עם אורן.. ולא הייתי מודע לכמה שאני מאוהב בך..

אני פשוט לא מפסיק לחשוב עליך ואני פשוט אוהב אותך ו..

היא קטעה אותו ונישקה אותו נשיקה כ"כ ארוכה..

זה הרגיש להם כ"כ טוב..

-

רוני: יווואוו אורי קבל איזה נשיקה היא הדביקה לו..

אורי: חחח סוף סוף..

-

גם אני אוהבת אותך.

הוא נישק אותה חזרה..

אני מבטיח לך שאני לא אפגע בך יותר בחיים כי את הדבר הכי יקר לי בעולם..

אריאל: אני סומכת עליך ואני מבינה שלמדת את הלקח שלךך.. חח

אני לא יכולה להפסיק לנשק אותך.. כל פעם שאני לידך הלב שלי דופק מהר וחלש באותו זמן..

יונתן: ככה זה גם אצליי.. אז מה את אומרת ננסה להיות יחד? 

אריאל: ברוררררררר[:

היה לה את החיוך הכי טהור שקיים..

הם לא הפסיקו לבכות מאושר  ..

 

-

רוני: יאללה בוא נחזור..

אורי: סבבה

רוני: איזה שני בכיינים מה אתם בוכים?

אריאל: תודה רוני אני כלכך אוהבת אותך..

תודה שהבאת אותי לפה...

אורי: נו אז מה נסגר אתם ביחד??

יונתן: כן אחיי..

אורי: מזל טוב

רוני:מזל טוב

אהה אמרנו יחד צבוט אותי , צבטי אותי .. חחח

אורי: מה השעה כבר?

אריאל: אמ.. 9 וחצי למה?

אורי: פאקק אני מאחר קבעתי עם שני ב9 .. היא תהרוג אותי.. טוב אני עפתי ביי

רוני: טוב רוצים ללכת לאנשהו? ואני אקרא לעוד מישהי שאני לא אתקע לבד חח

אריאל: אמ.. סבבה לאן?

יונתן : רוצים נלך לסרט? ואני אביא חבר שלי..

רוני: מייי? בקשה שהיה חתיךךךך

יונתן: חחח סבבה..

אריאל : איזה סרט בא לכם?

רוני: פליזז בואו לסימפסונס שמעתי שזה סרט טוב..

אריאל: סבבה..

יונתן שניה אני אתקשר אליו..

 

יונתן: רועיי

רועי: אה יונתן מה קורה גבר?

יונתן: הכל טוב מה איתך?

רועי : הכל סבבה .. למה לא באת לאימון היום?

יונתן : סתם סיפור ארוך.. זוכר את אריאל שסיפרתי לך עליה?

רועי: אממ.. כן מה איתה?

יונתן: אנחנו ביחדד..

רועי: פשש מזל טוב=]

יונתן: שומע אחי בא לך לבוא לסרט?סידרתי לך מישהי פצצה לבוא איתה חח

רועי : סבבה .. מי זאת?

יונתן: רוני, אתה כבר תכיר אותה..

רועי: חח סבבה באיזה שעה?

יונתן: הולכים ב10 נכון?

אריאל: אמ.. כן בפארק

יונתן: סבבה והדביק לה נשיקה..

אז שומע אחי ב10 בפארק..

רועי: סבבה..

ביי אחי

יונתן: ביי.

-

טוב הוא בא..

רוני: איך הוא ניראה??

יונתן: יש לי תמונה שלו בפלאפון שניה..

רוני?

רוני? את בסדר?

רוני: אומייגדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדד איזה חתיךךךךךךך..

רועי היה בלונדיני עם עיניים ירוקות עם גוף יפה זה היה הילד הכי יפה

שרוני ראתה לאחרונה..

אריאל: טוב יאללה בואו אנחנו מאחרים.......

כבר עשרה ל10...

רוני: טוב ..

כעבור 5 דקות הם הגיעו לשם..

קנו כרטיסים..

תכירי רועי תכיר רוני..

רועי: היי את ממש יפה..

רוני: תודה..

רועי: יש לך חבר?

רוני: לא..

רועי: יש תודה אלוהים..

רוני: חחח

אתה מדהים פשוט..

רועי: חח תודה..

אריאל: טוב אולי במקום לחפור נקנה פופקורן ושתיה וניכנס לסרט..

ואז תעשו תעיניינים שלכם שם ..

יונתן: חח יאללה בואו..

הם קנו 2 פופקורן ענקיים..

ו2 קולה דיאט ושתי קולה רגילות גדולות ..

רועי: אני לא מבין.. למה כל הבנות לוקחות תמיד דיאט?

יונתן: כי דיאט זה של הכוסיות חח

רוני: טוב יאללה בואו ניכנס ..

כל הסרט יונתן ואריאל היתנשקו ..

ורוני ורועי דיברו בלי סוף..

רוני: וואי היה סרט קורעע..

אריאל: כל הסרט דיברתם..

רוני: כל הסרט היתנשקתם..

חחחחחחח כולם צחקו..

הם ישבו עוד קצת ואז אמרו שלום..

רועי: מתי אני אראה אותך שוב?

רוני: אממ.. לא יודעת..

רועי: אפשר את המספר שלך?

רוני: בטח..

שניה אני ארשום לך..

רועי: תודה יפה שלי..

הוא הביא לה נשיקה בפה שהפכה לצירפוט ארוך..

ביי לילה טוב דבר איתי..

 

-

אריאל: ביי יפה שלי אני אוהבת אותך..

יונתן : ביי מתוקה שלי.. גם אני אותך..

הם לא הפסיקו להיתנשק לשניה.

טוב ייאלה ביי רוני משכה אותה חח ביי יונתן אני אוהבת אותך לילה טוב מאמי..

לילה טוב יפה שליי..

 

-

אריאל: אני רואה שלא רק אני מצאתי לי מישהוו..

רוני: חחח הוא מנשק מדהים והוא כזה חמוד

ויש לנו מלא דברים משותפים..

אריאל: שמחה בשבילך..

רוני: אני עוד יותר שמחה בשבילך..

בא לך לבוא לישון אצלי?

אריאל: אמ.. כן סבבה למה לא?

רוני: סבבה..

הם ניכנסו הבייתה..

מה את רוצה לאכול?

אריאל: שניה אני שולחת הודעה ליונתן..

יונתן היה כל כך כיף ואני אוהבת אותך הכי בעולם

שיהיה לילה טוב [:

33333>

 

כעבור כמה דקות..

היא קיבלה הודעה חזרה ממנו

גם אנני אוהב אותך יפה שלי..

היה כיף.. ונפגשים מחר אני ואת ..

לילה טוב מתוקה..

3333>

נכתב על ידי , 21/8/2007 14:35  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אם לא אני אספר, אז מי כן? ב-22/8/2007 10:39
 



פרק 4


סורי שלקח המון זמן פשוט לא הייתי בארץ..

פרק 4

רוני: מה קרהה יפה שלייי?

אריאל: סתם יונתן היה פה הוא אמר לי שהוא אוהב אותי ומצטער ושהוא עשה טעות והוא נפרד מלורן..

ואז צעקתי עליו שילך ושאני לא רוצה לראות אותו שוב .. סתכלי כמה הוא היתקשר 54 שיחות שלא נענו.

רוני: דיי אל תיהי ככה בובה .. היא נתנה לה את החיבוק שהיא כלכך הייתה צריכה עכשיו..

תנסו לדבר כמו בני אדם ואני באמת חושבת שתיתני לו צ'אנס לא חבל לוותר על אהבה כזאת?

אריאל: לא יודעת .. אני חושבת שאת צודקת..

רוני: אני תמיד צודקת חח

בואי תשטפי פנים .. את רוצה לשתות או משהו?

אריאל : אמ.. כן יש מצב את מביאה לי מים ..

היא שטפה פנים ואת כל הדמעות והעצב..

-

יונתן שמע דפיקה בדלת..

יונתן: אורייייי יווואוו אחחיי אתה לא מבין כמה התגעגעתי אליךךך..

אורי: גם אניי אליך גבר ..

תקשיב ניראה לי כדאי שנתקשר לרוני שתעזור לך..

שניה אני אתקשר..

-

אריאל: רוניי יש לך טלפוןן 

רוני :ממי ?

אריאל: אורי..

רוני: טוב תעני לו תגידי לו שעוד שניה אני יוצאת אני רק שוטפת ידיים..

אריאל: הלו

אורי: רוניי

אריאל: לא זאת אריאל רוני עוד שניה יוצאת היא שוטפת ידיים..

אורי: אה היא אצלך?

אריאל: כן..

קח אותה..

רוני: כן אורי מה קורה מותק?

אורי: הכל טוב שמעי את יכולה שניה ללכת לצד ..

רוני: זה בסדר שאני אלך לצד שניה הוא רוצה להגיד לי משהו..

אריאל: אמ..כן בכיף..

רוני: סבבה..

היא הלכה לסלון..

כן אורי..

אורי: תקשיבייי אני פה עם יונתן יש מצב את מוציאה את אריאל מהבית

הוא רוצה לדבר איתה..

רוני: כן אני אנסה הרגע דיברתי איתה על זה..

סבבה אני אוציא אותה ..

איפה אתה רוצה שניפגש?

אורי: ליד הגלידה שמה.. עוד 20 דקות

רוני: סבבה מאמי .. יאללה ביי מותק..

אורי: ביי נשמה..

-

רוני: אריאללל בואייי יוצאים עכשיוו

אריאל: ניראה לך ? במצב הזה?

רוני: כןן את צריכה קצת לצאת זה יעשה לך טוב.. נוו בואיי בבקשה אם את אוהבת אותיי..

אריאל: טוב רק בגלל שאני אוהבת אותך.. שניה אני אתארגן..

היא לבשה גופיה של דיקיס' שחורה ומכנס סקיני שחור ונעלי אולסטאר שחורות..

לא היה לה כלכך הרבה מצב רוח.. אז היא רצתה שיראו את זה

טוב אני מוכנה..

רוני: וואי ממתי את מתלבשת ככה?

אריאל: סתם התחשק לי.. יאללה את באה?

רוני: כן יאללה בואיי..

הן יצאו לשם..

-

אורי: יאללה בוא אתה מוכן כבר?

יונתן: כן שניה יאללה בוא נצא..

הוא לבש חולצה של VOLCOM מכנס של דיקיס' אפור ונעלי סקט..

אורי: יאללה בוא יוצאים..

-

אריאל: נו אז לאיפה את רוצה ללכת?

רוני: בואי ליד הגלידה שם .. נשב על סיגריה..

אריאל: סבבה..

רוני: וואי תיהי בריאה איך התנפחו לך העיניים..

אריאל: חח

הן הגיעו לשם ...

אריאל? היא סובבה את הראש וראתה את יונתן.

נכתב על ידי , 19/8/2007 14:47  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אורטיי ב-20/8/2007 10:46
 





Avatarכינוי: 

בת: 30

תמונה



מצב רוח כרגע:


423

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקרן אור. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קרן אור. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)