לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

:) ...Just smile and wave boys, smile and wave


But my darling you make up the reasons that hold you down. And speak slowly my dear, or you'll never be heard. And these nights how they pull up the reasons you never let go. And love don't be afraid or you'll never be, never be heard


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2018

טוב מה נסגר?


לא ישראבלוג זה בטוח.
אני מרגישה שכל העניין הזה של הסגירה היה רק איום של ההנהלה כדי להחזיר לפה את הקהל דרך נוסטלגיה.
ושאפו כי ניראלי עבד להם. for now.

בכל מקרה עדכון קצר -
התחלתי את המכינה בבית צבי. הולי שיט, זה קשה, וזו רק ההתחלה.
אני הבחורה היחידה בקבוצה שהתקבלה בלי שום רקע או נסיון קודם בתחום התאטרון או משהו שקשור אליו ואני לגמרי מרגישה כמו הילד ה"מיוחד" בקבוצה, למראת העובדה שכולם ממש נחמדים ואני באמת מופתעת לטובה.
סו פאר זה לא דומה לשום דבר ממה שאנשים (שאוביוסלי לא התעסקו בתאטרון) סיפרו לי לגבי התחרותיות והעויינות המופרזת, שזה קצת עצוב כי בגלל כל הדעות הקדומות זה ניראלי דיי מרתיע אנשים ללכת למקצוע מלכתחילה גם אם זה מעניין אותם.
ומצד שני מכינה זו אומנם עוד לא במת תאטרון או אודישנים לסדרת טלוויזיה, ובכל זאת, ההתחלה קלילה לפחות מהבחינה הזאת. זהו.
מעבר לזה אני צריכה לחפש מונולוגים, לקרוא מחזות ולחפש שירים לגמרי לבד וזה עוד מבלי להתייחס לביצועים המחרידים שלי בתנועה וריקוד. ביצועים שאני מנסה לעבוד עליהם אבל לצערי לא משנה מה יוצא לי קצת היפופוטם שיכור בעונת ייחום, שזה לא ממש מפתיע אם להתייחס לעובדה שכל הספורט שעשיתי בחצי שנה האחרונה היו הליכות מהמחשב למקרר ובחזרה, בתקווה אני אקלוט את זה עד הפרזינטציה הסופית.



אאא כן והתפטרתי מהעבודה שלי, אחרי 3 שנים של קריעת תחת בטויס אר אס החלטתי שמיציתי להתעסק עם אמהות ממורמרות וכרגע אני באמת מנסה להתרכז כמה שיותר בלימודים. אבל אני אני בסופו של דבר ולכן עדיין מוצאת את עצמי ערה עד 3 בלילה צופה באנימה פה ושם.
כנראה שההחלטה להיות מובטלת בחודשים שאני עדיין משלמת בהם על לימודים תחזור אלי כמו בומראנג אבל עד אז אחייה ואראה, ככה או ככה זה אומנם לא נראה כמו ביג דיל בסדר גודל של הבלוג (כי אני מעדכנת אותו פעם בשנה בקושי) אבל מבחינת סדר הגודל של החיים שלי זו הקלה ענקית על מצבי הנפשי.
טוב ניראלי אסיים בנתיים כי העדכון הקצר הפך לעדכון חופר.

 ☞(゚∀゚☞) ~ליל"ט~ ☞(゚∀゚☞)
(כאילו אני מנסה לצאת מגניבה אבל כבר לא באמת מבינה איך הסלנגים של הצעירים עובדים)


נכתב על ידי Invader Didi , 5/2/2018 23:35  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של קופיף ב-6/2/2018 07:25



Avatarכינוי:  Invader Didi

בת: 28

MSN: 

תמונה




8,978
הבלוג משוייך לקטגוריות: 18 עד 21 , מתוסבכים , עכברי עיר
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לInvader Didi אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Invader Didi ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)