לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



כינוי: 

בת: 31

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


8/2007

מפגש פורום.


אז ככה בבוקר הלכתי לעינת  עשיתי לה פן שהיה מאוד מייגע...

ואז גל באה  ואמא שלה הקפיצה אותנו לקניון ושמענו שירים בדרך..
הגענו והסתובבנו...חיפשנו את בנות הפורום.
ואז קלטתי את מיכל ^^ ואז את טל ועוד מישי שהתברר לי שהיא אלינה.
רצנו אחריהן כמו מפגרות XDD ואז  אנ ירצתי וקפצתי עליהן XDD
ואז הסתובבנו לא קשורות אחת לשניה...אחרי שחרשנו את כל הקניון התיישבנו וצפינו במיכל אוכלת
ואז דיברנו וקלטנו את עטר, חן, מיטל, מישל וקלי והן התיישבו ודיברנו והיה משעשע ואני מצאתי את הפסל הזה של הרופא ה"פדופיל" של הסימפסונס ונתתי אותו לגל. ואז שקד, נעם ויובל הצטרפו
ואז גל נתנה לעטר את הרמקולים שלה שנשארו בסוף אצל אלינה XDDD
ואז כמעט כולן הלכו לאכול ונשארנו אני, גל, עינת, נעם, יובל ושקד.

.אני ועינת דיברנו על סוסים עם יובל ונעה.
ואז הלכנו לקנות ממתקים ^^ ושמענו את "אמברלה" פעמיים ברצף
הלכנו לפול&בר וראינו סווצרטים מאוד סקסים.
והלכנו לאכול בברגר קינג ואז המוכרת אמרה לי ועינת "למה אתן מתלבשות ככה?" אז כזה הרמתי לה גבה ואמרתי "כי אנחנו אוהבות את זה..." ואז המוכרת אמרה "אבל למה כולכן ככה?" ואז אני אמרתי "כי זה מפגש פורום וכולנו אוהבים את זה..." ואז המוכרת אמרה "אמאלה מלחיצות."
ואז גל ושקד הלכו למוכרת ושקד אמרה לה "למה את יורדת על חברות שלי?" ואז המוכרת אמרה "מה?" ואז שקד אמרה "למה את מתלבשת ככה?" ואז המוכרת אמרה לה "מה את בסדר תגידי לי?" ואז שקד אמרה לה משהו על מנגו  XDDD ומשהו על אילת.
וקיבלנו פרחים ^^
ואז הלכנו והיה ממש כיף...

 

 

אני עינת וגל...
אני עינת וגל..

נכתב על ידי , 10/8/2007 08:15  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל.Back From The Dead. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על .Back From The Dead. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)