לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

The River


I've seen a vision of my life And I wanna be delivered

כינוי:  La Noyee

בת: 31





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2007

Insane.


קטע די ארוך, אני לא מכריחה אף אחד לקרוא. זה בעיקר נכתב לעצמי.

נמאס לי מזה שכל חיבוק תמים זה אונס מבחינתכם.

נמאס לי מזה שכל שיחת טלפון היא הצעת נישואים.

נמאס לי מזה שכל פעם שאני רוצה לצאת אני צריכה לתת פירוט מקיף ולענות על שאלות חשדניות, פוגעות ומעליבות.

נמאס לי מזה שכל שיחה בטלפון צריכה לעבור תחקור של "עם מי דיברת, על מה, בן כמה הוא, כמה זמן" ועוד שאלות מיותרות לגמרי.

נמאס לי מזה שאני יושבת במחשב ואתם מגיעים ושואלים אותי עם מה אני מדברת, על מה ודורשים לראות את השיחות שלי.

נמאס לי מזה שאתם קובעים דברים והם נכונים, בלי שום קשר למציאות.

נמאס לי מזה שאתם דוחים אותי ומגעילים אותי לגמרי.

נמאס לי מזה שאתם מוציאים אותי מדעתי. אני מרגישה שאני מאבדת כל טיפת שפיות שעוד נותרה בי, מתחילה לשרוט את עצמי בפראות ולקלף לעצמי את העור. אתם משגעים אותי. אני לא מסוגלת יותר, נמאס לי מזה. אני מרגישה חנוקה, מובסת.

אין לי מושג איך אני אעביר את חופש סוכות בלי להשתגע.

...אני מתחילה להרגיש כמו פעם, הכל מדרדר בחזרה.

והדבר שהכי מעצבן אותי?

שהיא קראה לי שקרנית. שהיא אמרה שאני "מסלפת דברים". כל פעם שאני שוכחת קצת מהטראומה הזאת, כל פעם שאני מצליחה לעבור הלאה ולהפסיק לחשוב על זה, את מחזירה אותי לזה. וכל פעם את טוענת מחדש שאני שקרנית. וכל פעם את אומרת את זה שוב ושוב לידו.

את מטומטמת. בתור אישה את אמורה להבין אותי. בתור אמא שלי את אמורה להבין אותי. אבל לא, את תצדיקי את האדיוט שהתחתנת איתו. וגם את בעצמך מטומטמת לא פחות.

אני שונאת אתכם.

 

 

 

תודה לאלה שכן גורמים לי להרגיש טוב. מיכל, היה ממש כיף איתך היום, גרמת לי לחייך לכמה שעות וזה כל כך יפה מצידך. תודה לכל אלה שדיברו/מדברים איתי. תודה לחברים שלי. פשוט תודה לכל אלה שמחזיקים אותי עוד איך שהוא שפויה.

...אני רוצה בית ספר.

נכתב על ידי La Noyee , 14/9/2007 22:41  
27 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




[מחקתי את זה, כי הקטע הזה פגע בכאלה שחשובים לי.]

 

 

 

 

אני יודעת שעשיתי את הדבר הנכון. מה שאני עדיין לא יודעת זה אם להיות גאה בעצמי או להיות מאוכזבת.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

אבל רציתי את זה כל כך... טיפשה.

נכתב על ידי La Noyee , 8/9/2007 13:27  
16 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



יום ראשון.


בי"ס חדש, חברים חדשים, חברים "ישנים" ומדהימים, מורים טובים, ניב, [הברווז של] אמיר, אור, ניב/אור, ריקודים סוערים באמצע בית הספר, לחכות 50 דקות בתחנה בעוד שהילד שאת מחכה איתו וסבתא שלו מקשקשים ביניהם ברוסית בזמן שאת מעמידה פנים שפח הזבל בקצה השני מעניין אותך, מחנכת חמודה ביותר, מורה לכימיה צינית ומשעשעת, לחכות שעה וחצי עד שההסעה תגיע לבית שלך, לא להצליח להרדם בלילה, לשמוע על שלושת המ"מים...

ומה עוד יש לי להוסיף? היה נהדר.

 

-

 

התמונה הזאת מדהימה לדעתי.

 

אוהבת המון!

עדי.

נכתב על ידי La Noyee , 2/9/2007 17:39  
24 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , מגיל 14 עד 18 , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לLa Noyee אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על La Noyee ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)