לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


הודעות ועד העובדים של עיתונאי "הארץ"

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2007    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

8/2007

שוקן במכתב שני לוועד: "דיון קיבוצי לא אעשה כאן"


12 באוגוסט 2007


אל: אריאל גוטליב

     קרן דותן


מאת: עמוס שוקן
 

לאריאל ולקרן שלום,


"אין בכוונתכם לשחזר את התנהלותו של ועד כזה או אחר שפעל בעיתון בעבר", אבל כבר במכתבכם זה שחזרתם גם שחזרתם. הדברים שאתם כותבים: "המגמה העקבית היא ששכרנו נשחק במקביל לכך שעומס העבודה גדל" שולחים אותי הישר לימים שבהם היה צורך לנהל מו"מ עם ועד זה או אחר על הגדלת מספר עמודי החדשות בעיתון של מחר, לדוגמא, או על הגדלתם דרך קבע. זהו בדיוק הסרט שאני מכיר היטב, מטבע הדברים שום דבר בו לא היה ענייני, הוא גרם נזק עצום לעיתון, והוא ל"הארץ" לא יחזור.


אין שום כוונה, וגם לא יכולת, לנקוט צעדים ש"פוגעים בשכרכם, בתנאי העבודה שלכם או במעמדכם". אני משוכנע שזה לא קורה. ברור גם שאיננו מעוניינים שעובדים של "הארץ" יעזבו למקומות אחרים, אבל כולנו חיים בשוק מסוים, והוא מכתיב, ואם מישהו חושב שההתארגנות תשנה את התנאים בשוק, אזי הוא בעיקר מעיד על עצמו שהוא מנותק מן המציאות.


אני לא בדיוק רואה ב"הארץ" "עיתון שלי" כפי שאתם כותבים. הוא של הקוראים, הוא של העובדים, הוא של הבנקים שמלווים לנו ושל הספקים והלקוחות שבקשרי מסחר איתנו. הוא גם, מתוקף היות העיתון מה שהוא, במידה מסוימת של הציבור בכלל, והוא גם של בעלי המניות של החברה.


כפי שכתבתי לכם, אני מזמין כל מי שמרגיש ש"הארץ" הוא מקום עבודה שרירותי שפוגע בשכר עובדיו, בתנאי עבודתם או במעמדם, או כל מי שיש לו משהו רלוונטי לומר, לפנות אלי במישרין, אבל דיון קיבוצי לא אעשה כאן. 


שלכם בברכה,

עמוס שוקן

נכתב על ידי ועד העובדים , 19/8/2007 22:07  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של הפרשן לפרשן ב-26/8/2007 00:31



Avatarכינוי:  ועד העובדים

בן: 17

Google:  de.worker




16,911

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לועד העובדים אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ועד העובדים ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)