לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


הודעות ועד העובדים של עיתונאי "הארץ"

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2007    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

8/2007

מכתב ממנוי "הארץ"


אנחנו מפרסמים כאן מכתב ששלח קורא ותיק של העיתון לאחד מחברי הוועד באימייל. הקורא הסכים שנפרסם את המכתב ללא שמו.


 

מאבק להתארגנות עובדים ב"הארץ"

 

אני פונה אליך כמנוי בעיתון. היום לראשונה נדע לי על המאבק הפנימי המתרחש בעיתון, במסגרתו מנסה בעלי העיתון למנוע מהעובדים להתארגן תחת ועד עובדים. ראיתי שאתה אחד מחברי ועד העיתונאים, ואני פונה אליך ככזה.

 

בתור מנוי וקורא העיתון כל חיי,  עמדתו העיתון בנושאי כלכלה ידועה לי. מזה זמן רב אני מתלבט ביני לבין עצמי האם להמשיך לממן מכספי עיתון המשמש שופר לאג'נדה כלכלית בדיוק מהסוג אשר מביע שוקן במאבק נגדכם, כפי שבאה לידי ביטוי במכתבו.

 

עליונותו האיכותית של העיתון, בצירוף העובדה ששאר העיתונים המרכזיים חולקים עימו את השקפת העולם הכלכלית מנעו ממני לעשות זאת.

 

ברצוני לחזק ידיך. כעת שאני מודע למאבק, אעקוב אחריו בתשומת לב. אם אראה שיסתיים בלא כלום, אדע שהגיע הזמן לבטל את המנוי. לא אתן את כספי במודע למקום עבודה המונע מעובדיו את הזכות הבסיסית להתארגנות, מתייחס אליהם בצורה משפילה ונצלנית, ועוד משמש כסוכן של אג'נדה הרואה ביחסי עבודה כגון אלו דבר תקין וראוי.

 

בהצלחה.

נכתב על ידי ועד העובדים , 25/8/2007 15:12  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של נמרוד ברנע ב-26/8/2007 22:08



Avatarכינוי:  ועד העובדים

בן: 17

Google:  de.worker




16,911

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לועד העובדים אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ועד העובדים ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)