לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


הודעות ועד העובדים של עיתונאי "הארץ"

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2008    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

ריכוז פניות על תנאי העסקה


דע/י את זכויותיך!

בימים אלה מרכז הוועד פניות בנושא תנאי העסקה.

- מומלץ לבדוק אם מופיע בחוזה סעיף לפיו, "הפרשות החברה לקרן הפנסיה המקיפה הינן במקום מלוא פיצויי הפיטורים", ובמידה שכן - לפנות לנציגי הוועד. אם אין בידיך חוזה, ניתן לבקש עותק דרך מדור שכר

- אם יש לך בעיות הקשורות לתנאי עבודה פיסיים, למשמרות, לימי חופשה או ליום מנוחה שבועי, אם החזר ההוצאות שלך אינו מספיק לכיסוי הוצאותיך, אם לא קיבלת העלאה בשכר זה כמה שנים, או בכל עניין אחר, אנא פנה/י לאחד האנשים הבאים:

אריאל גוטליב [email protected]  

קרן דותן [email protected]

תמרה טראובמן [email protected]

אורי סבח [email protected]

רותי סיני [email protected]

אהוד עין-גיל [email protected]

תהל פרוש [email protected]

יואב ריבק [email protected]

נכתב על ידי ועד העובדים , 22/9/2007 20:19   בקטגוריות הודעות לעובדים, כללי  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ג'ואב ב-24/9/2007 09:14
 



עדכון בדבר פעילות הוועד, 3 ביולי 2007


שלום לכל עיתונאי "הארץ",

עדכון בדבר פעילות הוועד

 

מאז נבחר ועד עיתונאי "הארץ" באסיפת עובדים בבית סוקולוב בתל אביב, עוסקים חברי הוועד בגיבוש דרישותיהם של העיתונאים – כתבים, עורכים, משכתבים, מתרגמים, גרפיקאים, צלמים ומפיקים – שיועלו בבוא העת בפני ההנהלה. בשבוע שעבר נשלחו להנהלת העיתון שני מכתבים בדרישה לפתוח בהידברות, האחד מטעם איגוד העיתונאים הארצי והשני מטעם הוועד עצמו. המכתבים נשלחו בשלושה העתקים – למנכ"ל העיתון יוסי ורשבסקי, למו"ל עמוס שוקן ולסגן המו"ל גיא רולניק.  

 

עד כה לא נענתה ההנהלה לכל פניותינו הרבות להידברות. אם ההנהלה תוסיף לעמוד בסירובה להידבר עמנו גם לאחר פניות אלה, המגיעות לאחר מהלך פורמלי של התאגדות, עומדת בפני הוועד האפשרות להכריז  על סכסוך עבודה, כך שתינתן לגיטימציה לנקיטת אפיקי פעולה נוספים במאבק מול ההנהלה. החלטה כזו על סכסוך עבודה תובא לאישור בפני אסיפה נוספת של העיתונאים.  

 

התגובה היחידה שנתקבלה עד כה מאת ההנהלה היא מכתב אל איגוד העיתונאים, חתום בידי ורשבסקי, הדורש כי "בטרם נוכל להתייחס לגופם של דברים" תועבר אל ההנהלה רשימת עיתונאי "הארץ" החברים באיגוד. מכתב בנוסח דומה נשלח גם ליושבי ראש הוועד. בהתייעצות עם עורכי הדין המלווים את פעילות הוועד הוחלט כי לעת עתה לא תועבר הרשימה לידי ההנהלה.  

 

במקביל לפעילות מול ההנהלה, פועל הוועד מול משרד התמ"ת לקראת הקמת ועדת בטיחות בעיתון, כנדרש על פי חוק. מתפקידה של ועדת בטיחות יהיה לטפל, בין היתר, בבעיות הכרוכות בעבודה במרתפים ובחללים לא-מאווררים (פליטת גז ראדון במרתפים, הדבקה נגיפית מואצת, השלכותיו של החוסר בחמצן וכיו"ב), בחשיפה ממושכת למסכי מחשב ובהקלדה המאמצת את הפרקים. בנוגע לבעיית איכות האוויר בעיתון יצוין כי רק באחרונה שבתו עובדי בניין ג'נרי בירושלים למשך 5 ימים בגין החלונות האטומים בבניין. כמו כן נועדה פעילות הוועדה לטפל גם במקרים חמורים נקודתיים, כמו למשל מכת הפרעושים שנתגלתה במרתף ממנו פועל הארכיון.

ניתן להעיר בהקשר זה כי ועדת בטיחות – שהצורך בפעילותה בעיתון הוא ממשי ואף על פי כן היא עדיין לא הוקמה בו – ממחישה היטב את הצורך הדחוף בהתארגנות עובדים, היות שהיא עונה על צרכים שאיש מבין העובדים כשלעצמו אינו מסוגל לדאוג למילוים בפעולה מול הממונים עליו.  

 

עד כה היתה ההיענות לוועד מרשימה. ואולם הרחבת מעגל החברים בוועד חיונית לביסוס מעמדו. לפיכך, אנו קוראים לכל עיתונאי "הארץ" שטרם הצטרפו להתארגנות לחתום על טפסי הצטרפות, וכן קוראים למצטרפים לקדם את הליך ההרשמה לאגודת העיתונאים בתל אביב. ההרשמה כרוכה בתשלום דמי חבר שנתיים בסך 250 שקלים (זהו מחיר מוזל, וגם אותו ניתן לתשלומים שווים – עד 4 בהפרש של שלושה חודשים זה מזה) וצירוף שתי תמונות פספורט (אפשר גם לשלוח קובץ תמונה לכתובת [email protected]).

 

על אף שהחברות באגודה אינה באה לשם ההטבות שכרוכות בה, אלא היא נדרשת להתארגנות לצורך השגת יְציגות שמקנה לוועד מעמד משפטי חזק יותר – ניתן לציין, בשולי הדברים, כי החברות באגודה מקנה גם הטבות חומריות.    

 

התקופה הקרובה צפויה להיות בעלת חשיבות קריטית להצלחתה של התארגנות העובדים בעיתון. שיתוף פעולה מצד העיתונאים יכריע את גורלו של הניסיון הזה, שאין להמעיט בחשיבותו, לחזק את מעמדם של עיתונאי "הארץ" ושל העיסוק במקצוע העיתונאות כולו, שהולך ונשחק עם כל שנה שחולפת. המעוניינים להביע דעתם בעניינים העומדים על הפרק או לתרום מזמנם לפעילות הוועד – מעורבותם תתקבל בשמחה. ישיבות הוועד פתוחות לכל העיתונאים בעיתון, והן מתקיימות כדרך שגרה בימי שישי בשעה 13:00 בבית סוקולוב בתל אביב.   

 

בברכה,

ועד העובדים

קרן דותן ואריאל גוטליב (יו"ר משותפים),

יעל גרינפטר, תמרה טראובמן,

 יובל יועז, רותי סיני,

תהל פרוש, יואב ריבק ואורי שוורץ.

 

 המבקשים לעדכן כתובתם או לצרפה לתפוצת ההודעות, ובכל פנייה אחרת לוועד – ניתן לפנות לכתובת הדוא"ל: [email protected]

נכתב על ידי ועד העובדים , 24/7/2007 20:08   בקטגוריות הודעות לעובדים  
קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



מכתב לעובדים מאגודת העיתונאים, 1 ביולי 2007


 

לחברי אגודת העיתונאים בתל אביב יום ראשון 01 ביולי 2007

חברים יקרים!

אגודת העיתונאים תל אביב עומדת לרשות חבריה בכל הקשור לפעילותם מול המעבידים בעניין תנאי שכרם ואופן עבודתם.

  1. אגודת העיתונאים מעמידה לרשות חבריה יועצת משפטית ואם יש צורך גם ליווי של משרד עו"ד בני כהן, המתמחים בדיני עבודה. היועצים המשפטיים יסייעו לחברי אגודה בפניות למעביד ובנושאים עקרוניים וגם במימון הליכים משפטיים, הכוללים דיונים משפטיים עד להכרעת הדין.

  2. האגודה מעניקה לחבריה תעודת עיתונאי, המוכרת גם בחו"ל ומאפשרת כניסה למוסדות ציבור ומוזיאונים בארץ ובחו"ל כמו גם הנחות בפרקים לאומיים.

  3. תמורת 20 ₪ יקבל חבר אגודה תו עיתונות לרכב.

  4. האגודה דואגת לקבלת הנחות בבתי מלון ברחבי הארץ כמו מלונות הילטון (כרטיס חבר) ומלונות "אקור" אליהם משתייכים "מלונות נובוטל" בים המלח, ירושלים ובת ים (פרטים על ההנחות אפשר לקבל באתר האינטרנט של האגודה: http://www.itonut.org.il/)

  5. אחת לשנה מקיימת האגודה יום כיף לילדי העיתונאים ונכדיהם בגן ובאולמות בית העיתונאים.

  6. האגודה מעניקה מידי שנה יומן ארגונית עם דפים מקדימי, שעומדים לרשות החברים וכוללים כתובות וטלפונים של גופים ציבוריים, משרדי ממשלה, חברי כנסת, משרדי יחסי ציבור ודוברים, כמו גם את תקנון האתיקה של מועצת העיתונות.

  7. האגודה תעמיד לרשות חבריה את האולמות בבית סוקולוב לכל פעילות מאורגנת מטעם וועדי המערכות ולטובת החברים.

  8. הקפה והמסעדה בבית סוקולוב עומדים לרשות החברים בהנחה של 15-20%.

  9. חברים, שיבקשו לקיים אירועים פרטיים באולמות הבית יזכו להנחה של 50% בשכירות.

  10. עיתונאים, צלמים חברי אגודה, שיבקשו לקיים תערוכה בבית סוקולוב יזכו ל- 30% הנחה בשכירות מבואת בית סוקולוב לקיום תערוכה.

בכבוד רב,

יוסי בר מוחא

מנכ"ל אגודת העיתונאים

נכתב על ידי ועד העובדים , 24/7/2007 20:07   בקטגוריות הודעות לעובדים, כללי  
קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




דפים:  
Avatarכינוי:  ועד העובדים

בן: 17

Google:  de.worker




16,911

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לועד העובדים אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ועד העובדים ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)