לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

בעיות, מחשבות ומה שעל הלב



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


7/2009

תקופה חדשה


הכל טוב. יהיה טוב. מגיע לי שיהיה לי טוב.מגיע לי מישהו כמוך. איך הגעת לי פתאום. ועושה אותי מאושרת כל יום מחדש. שרק ימשיך ככה.

 

אתמול פגשתי את ההורים שלו. משפחה הכי חמודה בעולם. אח שלו הגדול נשוי. והם פשוט נתנו לי להרגיש אחת מהם. היה כיף.

 

וזהו, שרק יהיה לנו טוב.

 

שבת שלום לכולם.

נכתב על ידי sexy18 , 10/7/2009 11:38  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי:  sexy18

בת: 34




הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18 , 18 עד 21
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לsexy18 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על sexy18 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)