לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

Door


?You sure you wanna open it

Avatarכינוי:  XDin

בת: 16

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2008

פוסטתמונות*-*


בגלל שנורא משעמם לי, החלטתי לשים תמונות שלא שמתי מכל מיני תקופות... מקווה שתהנו!

(התמונות יצאו באיכות חרא בגלל ההטנה.)

 

רמת הגולן-9.5.2008



מירקה (שעכשיו עדיין לי ביורשלים=[)



פרח שצילמתי, במקור זה הרבה יותר יפה.



הנעליים השקסיות שלי באיזשהו מפל/נחל*-*

 

 

גלבוע-15.3.2008



מולי D:



XD



נראה לי היא אוכלת משהו O.ם



אני חשוכה ומאחורי גן נר-_-



ערן מחבק את מולי(אההה...)



שוב-הנעליים שלי;)



אש שנראת כאילו אוכלת צלחת(?)

 

ולסיום-

 

צעדת גבעת המורה-16.3.2008



משמאל לימין-כריסטינה, ויקה וסשה.

 

P:

סוף שובע נעים!

 



נ.ב-יום רביעי טיול שנתי!!!

נכתב על ידי XDin , 17/5/2008 13:50  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



מירמיר


רק עכשיו, כשאת כל כך רחוקה, אני מבינה עד כמה את חסרה לי.

תחזרי הביתה!

I miss U

 

נכתב על ידי XDin , 15/5/2008 17:57  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הקודם    לדף הבא
דפים:  

2,441
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לXDin אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על XDin ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)