לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

החיים שלי ושל הילארי


נחמד לדעת שחושבים עלייך... שלמות היא הילארי דאף

Avatarכינוי:  hadar_19

בת: 31

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


10/2007

מה הם מוצאים בה לעזאזל?


מה הם מוצאים בה לעזאזל?


כן, ברצינות... מה הם מוצאים בה?

מה יש בה, שתמיד בשנייה שאני מוצאת עניין במישהו הוא ישר מתאהב בה?

עוד מכתה ב'?



רגע מה מיוחד בה?

כי בטוח שיש בה משהו שבגללו כל הבנות שונאות אותה וכל הבנים מתאהבים בה...



היא סתם מטר גובה, רזה, עם שיער חום בהיר דליל, עיניים חומות קטנות חסרות הבעה, אופי בוגדני ומזעזע, כלבתית בטירוף, מטומטמת.



למה זאת תמיד דווקא היא שלוקחת לי אותם?

אם זאת הייתה מישהי אחרת אז זה לא היה מפחיד אותי כן כך



אבל עוד פעם היא?

בפעם השמינית מאז תחילת היסודי?



כאילו, מה נסגר?



והוא לא צריך להגיד לי כלום. הבנתי שאני עולה לו על העצבים.

אני אצליח להתגבר על הכל.



והפעם אני לא סתם כותבת חשדות, הפעם זה בדוק ב-100000000000000000000%.



ואני לא יודעת אם זה גורם לי להרגיש יותר טוב או יותר רע.



כנראה שכולם צודקים ורק אני טועה, ולא להיפך כפי שחשבתי.
נכתב על ידי hadar_19 , 30/10/2007 18:11  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



680
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , מתוסבכים , תחביבים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לhadar_19 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על hadar_19 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)