לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

תלמידה 10 ...

תלמידה במסלול מינהל במכללה לעיצוב וחינוך במסלול המינהל. כאן אני מגלה סודות אינטימיים של ....כולם. שלא תחשבו אפילו שאנחנו במינהל לפלפים, מעת לעת יסתבר לכם מה הצבע האמיתי שלנו...048562535 לרישום. סודות - רמזים לשמות- קישורים מעניינים- ומי שמכיר-מכיר.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


8/2007

לרדת או לא לרדת - זו השאלה....אני לא יורדת !!!!


 

 

 

אני לא מוכנה לרדת. אתה יכול לבקש כמה שתרצה.

לא מתאים לי. לא עכשיו. לא איתך.

 

רק אם תלחץ עלי כאן...תבין.

נכתב על ידי , 28/8/2007 16:14  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



צולמה בלי חלק עליון


 

 

   צולמה בלי חלק עליון

 

והיא לא בוגרת......של המחלקה.

נכתב על ידי , 27/8/2007 06:17  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



יום הולדת 6 לישרא-בלוג


 

 

יום הולדת 6 לישרא-בלוג

 

וכן יום הולדת ל....נכון..

 

נפגשים ב 28 לחודש ב יפו 145 ק' 3 ...

 

יהיה כיבוד...

נכתב על ידי , 26/8/2007 06:39  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

כינוי: 

בת: 39




504
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לwizo haifa אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על wizo haifa ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)