לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

me & my life


אני והחיים שלי-יומנה של נערה מתבגרת

Avatarכינוי:  *pumpkin*

בת: 32



תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


7/2007

מתגעגעת


דודה אני מתגעגעת אלייך!!
הלכת בלי להיפרד, הלכת בלי לומר להתראות.

דודה אני אוהבת אותך!!

הלכת בלי לשמוע, הלכת כאילו כלום.

 

אם הייתה לי אפשרות להחזיר מישהו לחיים...

הייתי בחורת בך, לא בסבתא ולא בסבא

ולא באף אחד אחר

איתך הייתי הכי פחות זמן.

 

דודה,

למה הלכת? לא היה טוב בחיים?

למה הלכת? לא אהבת אותנו?

דודה,

אני מתגעגעת, את יודעת?

אני בורחת,את מודעת?

 

כל הזמן בורחת,

מהצרות,מהאהבות,מהכאבים.

כל הזמן בורחת,

אני בורחת מכולם.

 

אולי אני יעשה כמוך?

אתאבד?

ככה ברחת מהכל... אולי אני גם?

מה דעתך?

 

דודה,

למה הלכת? לא היה טוב בחיים?

למה הלכת? לא אהבת אותנו?

דודה,

אני מתגעגעת, את יודעת?

אני בורחת, את מודעת?

 

דודה תחזרי אל תלכי

דודה תחזרי אל תברחי

דודה חכי לי אני רוצה לבוא איתך...


היום הייתה ההזכרה של דודה שלי.

כבר 8 שנים שהיא לא נמצאת ובכל פעם כואב לי יותר ומשתדלת לא לעשות כמוה.

נכתב על ידי *pumpkin* , 23/7/2007 22:33  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: מתוסבכים , תחביבים , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל*pumpkin* אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על *pumpkin* ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)