לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

רונן אין לך מזל (ולי יש :) , פוסט הבא תראה), צילום: יח"צ בית ספר בוסמת XD


A Life Of A Vitalist


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


8/2007

הביקור של ב-iMax בקריון לפני שבוע


 

בלוג חדש

 

שלום אני ויטלי בן 16 מחור שנקרא קרית אתא, אני מנהל את פורום הרוק והמטאל הישראלי http://www.Rock-IL.com (אתם מוזמנים להרשם חבר'ה.....).

טוב אחרי ערעורים החלטתי לפתוח בלוג, זה יהיה הבלוג הראשון שלי. אז תביאו מזל"טים.

=).

הפוסט הראשון יהיה די ארוך.

 

 

********************************************************************************************************************

הביקור שלי ב-iMax (הארי פוטר ה-5)

 

הייתה הליכה משפחתית לבדוק את המקום.... (אני+אחות+אבא, למרות שהאחות המעפנה שלי כבר ראתה את זה בקולנוע אבל בגלל שהיא שמעה שזה איימקס היא הלכה עוד פעם blink.gif ). הגענו כרגיל באיחור של כמה דקות (את מי שמכיר אותי אני מרגיש שזה בכלל יפתיע rolleyes.gif ) לקולנוע החדש שהיה מעוצב ממש יפה יש לציין, התברר שהמחיר ממש מוגזם - 60 ש"ח ושהעבירו את הסרט לרבע שעה מאוחר יותר. כשבאנו סוף סוף ב-10 והאולם היה די ריק היה איזה 20 ומשהו איש (בהקרנה אחרינו כבר היה מלא). באה אישה והתחילה לחפור שזה תיהיה הרפתקאה שאף לא נשכח. rolleyes.gif . ושהמבסך הוא בגודל של 8 קומות (כן בטח, המסך היה רק משהו כמו 3 קומות + קרקע מקסימום). והתברר השקטע אם התלמד מימד (והמשקפיים הם רמאות, סך הכל היו פחות מ-20 דקות בתלת מימד ואחותי הבינה. ואחותי כבר ברגע זה הבינה שזאת הייתה ללכת לאותו סרט פעמיים לקולנוע (ועוד בהפרש של איזה שבוע). וכשסוף סוף הסרט התחיל . הכתוביות התחילו ללכת לפני הסרט. היה הפרש של משהו כמו דקה אם אפילו לא יותר. זה המשיך ככה יותר מרבע שעה נראה לי. חשבתי למה לעזעזאל אנשים לא מתחילים לצעוק ולעשות באלגן. (בכל העולם היו כבר מתחילים בדרך לבוא בתלונות וזה עוד ישראל כאן אנחנו לא פרייארים XD). מרוב התאיישות התחלתי בעצמי לסנן מילה או שתיים. אבל אנשים לא הצטרפו אלי. :/. והחלטתי לשתוק ולנסות להתרכז באנגלית כדי להבין משהו, כי פשוט לא הייתי מצליח להתרכז במילים ולקלוט מה הם אומרים. אבל בסופו של דבר מה שהיה אמור לקרות קרה איזה בנאדם התפרץ שהוא לא מבין כלום. ושזה שלא שווה. ויצא החוצה וסחף את כולם אחריו גם את אלה שלא ממש רצו לצאת והבינו אנגלית.אז הוא ועוד כמה התחילו להתווכח עם האחראיים המנהלים של הקולנוע. התברר שאחד הצופים קם מוקדם בבוקר עם הילד ב-10:30 רק לשמוע שהם לא מצליחים להפעיל את האיימקס וחזר הביתה (כנראה זה אחד הימים הראשונים שהם מפעלים) ועכשו הוא בא עם היליד שוב וזה שוב לא תקין. XD. והיה עוד סיפור עם אנשים שבאו מרחוק, lol. אמרו לנו שזה iMax ושאי אפשר לעצור הסרט ואין גם דרך להעביר את הכתוביות למקום הנכון והבטיחו לנו שיפצו אותנו בכרטיס לפעם אחרת (לאיזה סרט שנרצה) ובנתיים מי שמבין אנגלית שילך לראות. אז אחרי שהפסדנו איזה 5 דקות (אולי קצת יותר), חזרנו די מרוצים לכסאות. לאט הצלחתי לקלוט את המילים (לא שלא ידעתי את השפה מקודם פשוט הם לא תמיד דברו 100 אחוז ברור ולפעמים מהר אז היה לי קשה בהתחלה לפרש את הקול למילים) ואז כבר התחלתי להבין הכל (חוץ מאולי כמה מילים בודדות) והתחלתי להנות מהסרט (למרות שפספסתי מהתחלה בגלל סיבות שכבר פירטתי ובגלל שלא זכרתי בדיוק את הדמויות, כי אני לא פריק של הארי פוטר, קראתי את הספרים רק פעם אחת וראיתי את החלק הסרטים כולל את הרביעי הקודם רק פעם אחת ואני לא ממש זכרתי). בסוף התחיל התלת-מימד ממש מגניב, רק חבל שזה פחות מ-20 דקות כל הקטע הזה. הסרט נגמר ואפשר להגיד שדי נהנתי. בבית נזכרתי שיצא גם ספר 7, שאותו עדיין לא רכשתי ולא התחלתי לקרוא, ובגלל שאני לא זוכר מה היה בספרים הקודמים, אני קורא מההתחלה.... 
 
 
-הסוף- (סוף הסבל למי שקרא במקרה).
 
***************************************************************************************************************
עיר הבירה
 
משהו מתכוון ללכת לעיר הבירה בתל-אביב ב-16/08/07. אם כן בואו נלך ביחד יהיה יותר כיף.
יש אחלה הופעות בבמת הרוק, לפרטים נוספים כנסו:
כל אחד הרבה להקות מצוינות על במה אחת (חוץ מביט 69 שהם לא מש'ו אבל היה ממש כיף בהופעה שלהם שנה שעברה כי היה באלגן, כי מלא אנשים מהקהל קללו אותם וזרקו אליהם זבל והם קללו חזרה מהבמה זה היה קורע מצחוק).
אז חבל יהיה להפסיד אתם לא חושבים?
 
***************************************************************************************************************
משהו מוזיקלי
 
בכל סוף פוסט אני הוסיף איזה קליפ, של להקות רוק האהובות אלי. משהו שאני אתחבר אליו ברגע הכתיבה של הפוסט.
הפעם זה Nothing Else Metters של Metallica. אישית אני לא מאמין שמשהו לא שמע אותו, אבל בכל זאת שיר גאוני וגם אחרי הרבה שמיעות לא נמעס. עכשיו אני בדיוק לומד לנגן אותו בגיטרה ובגלל הוא מתקשר לפה.
תהנו.
 

Metallica - Nothing Else Matters (Rock)

 

 

נכתב על ידי , 9/8/2007 23:55  
16 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי: 

בן: 32

ICQ: 210872446 





© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לVitality, Rock-IL.com אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Vitality, Rock-IL.com ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)