לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

My Life


סתם עוד בלוג ?!!?!?!?!??!?!?!?!


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2008    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

9/2008

נועמאמי 3>


נמו שלי 1?

 

אתה ?! כן כן . אתתה !

אתה האהבה שלי 3>

אני אוהבת אותך הכי שבעולם אהבה שלי 3>

 

אני & אתה = לנצח [ -555- ]

בעלייי , אתה הכול בשבילי 3>

אני מודה ל-ה' שיש לי אותך 3>

למרות שאתה מעצבן אותי שאתה כותב לי בארבע בצהריים בוקר טוב חח DD +

 

אבל .. ' אני אוהבת אותך כ-כ' שפשוט כ-ל-ו-ם לא יגרום לי לזלזל באהבה הזאתי 3>

אני לא יכולה בלעדייך . בלי להסניף אותך חחח 3>

אני תמיד ארצה אותך ~ למרות שאני מכירה אותך בעל פה , חיחי DDD ' =

בעלי ?! אני מתה עלייך חיימ'יפים שלי 3>

אני כבר לא יכולה להגיד לידידים שלי חיימ'שלי !

בגללך - כי אתה החיימ'שלי 3>

 



 

שבת שלום ^ סלאמת ' .

נכתב על ידי , 20/9/2008 20:47  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



יום הוווולדת (=


יש לבלוג שלי  שננה * ווהוו ^^ *

 

חחח D:

ב-16 לחוודש יש להליקס שלי 7 חודשים D+

נממממ . איזה דפוקה אני שאני כותבת 7 חודשים במקום לפני חודש ... שהייתי אומרת חצי שנה (:

פשוט אני די שכחתי ... XD ...

אהההמ . כיתה ז'6 ^ שווולט 3>

 

חעחע D=

לייאווור השרמוטטה שליי ?! חולעליך איישתי הסקסי 3>

חחח .. בטח זה נשמע מוזר ... [ שרמוטה , סקסי , אישתי ]

ליאור .. זה בן - מהשיכבה שלי .. חהחה מתה עליו ;]

זונה שלי , חיחיחי D:

 

אביייבוש 1 ? בעללי ההומוסקסואל .. [ וזו בת * סתמוו * ]

חי חו  חע .

קיייצ' . יומולדת לבלוג (12 חוודשים )

נמממ . גם 7 חודשים להליקס .. חצי שנה לפלאפון .. [ והוא לא נראה חצי שנה , תאמינו לי ;]

 

להגייייב        ^ צ'ימו ^

נכתב על ידי , 7/9/2008 16:49  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי: 

בת: 28

ICQ: 390740166 

תמונה





© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לyoung stupid אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על young stupid ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)