לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

קריאה לאנלפבתים


קצת תרבות עוד לא הזיקה לאף אחד


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2007

הנוער הלומד וה(לא כל כך) עובד!


סוף סוף יש לי זמן :). אני פשוט מעריצה אנשים שגם עובדים וגם לומדים ולא משתגעים. אבל יופי עכשיו יש לי זמן לפנות לעצמי וגם ללימודים וגם לכם!! כן אולי סוף סוף תראו עידכון יותר מפעם בחודשיים...אם בכלל נכנס לכאן מישהו עדיין. טוב אבל אני לא מופתעת כל הבלוגים שהיו לי עד עכשיו (והיו הרבה) היו בלוגים מתים אז אני לא מבינה במה זה שונה.באמת אני מנסה לעדכן ויש לי אפילו רגשות אשמה כשאני נזכרת שבכלל יש לי בלוג אבל פשוט אם זה בחירה בין להיתקלח לבין לרשום פוסט אז ניראה לי אתם יודעים במה אני אבחר.

היום יש לי סימולציה 6...האחרונה מבין הסימולציות עם 6 פרקים, מהסימולציה הבאה יהיו 8 פרקים וזה אומר...ביי ביי לצאת מוקדם בימי שלישי. מצד אחד אני מתנחמת בעובדה שעוד חודש כל זה יגמר ואני יהיה אדם חופשי (עם ציון 200 בפסיכומטרי אבל חופשי) ומצד שני אני כולי בלחץ שנישאר עוד חודש (אפילו פחות) ואני עדיין לא יודעת כלום. כוחות האופל האלה...איכס!!!

 

בהצלחה ל-ב' שהיתגייסה היום!!!

 

ניראה לי הרכזת שלי בשירות לאומי שונאת אותי. איך שאני מתקשרת אליה לשאול משהו וזה לא שאני מתקשרת הרבה אבל מה אני רוצה לדעת דברים אז כבר שומעים את ההנחה בטלפון ויש לה טון דיבור כזה של "שוב את?". נו אז מה זה בעיה שלה שהיא הלכה לעבודה שבה היא צריכה להיתמודד עם מפגרים כמוני, אני לא בחרתי לה את העבודה ואני גם לא בחרתי את העובדה שאני נודניקית. לפחות עכשיו אני יודעת על מה היא מקבלת כסף.

או כמו האחות הראשית במקום שירות לשעבר שלי (אל תשאלו סיפור ארוך) היא לא באה שבוע ואף אחד לא ידע מה קרה לה בסוף מתברר שהיא נסעה לאילת או שהיא היתה חולה או שעוד משהו. זה באמת כייף להיות מנהלת היא יכולה לעשות מה שהיא רוצה ולא לתת דין וחשבון. ולי הן אומרות "חופשים מבקשים ולא דורשים!" . טוב עזבו אני יכולה לרשום 10000 פוסטים על הנושא הזה. מסכן א' הוא היה צריך לסבול את כל הקיטורים שלי בנושא והוא עוד היה נחמד וענה משהו ולא סתם הינהן ועשה את עצמו מקשיב. הוא צריך היה להיות בבית אבות הזה במקומי. לי אין סבלנות לכל הזקנים האלה שבאים 5 פעמים ביום ולא יודעים מה הם רוצים. וכולם יושבים לך על הראש ורוצים שתזמיני להם תור דחוף בסורוקה ושם בסורוקה או שהם לא עונים לך שנה או שאין להם תורים ורק לעוד 50 שנה. ולפעמים אם הם באמת מתחשבים בך שזה תור דחוף והזקן הזה הולך למות בעוד שנתיים אז הם נותנים לך תור לשנת 2010 ולכי אחרך כך תסבירי לבת של פרידה למה לא הזמנתי לה תור ליום שלישי כשהבת יכולה ללכת איתה. אבל בסופו של דבר את פשוט אומרת שזה סורוקה אשמים ואת נותנת להם את הטלפון של קרדיאולוגיה ושיתקשרו לבד אבל הם לא דפוקים הם יושבים לך על הראש ומכריחים אותך לדבר שוב ואז כשסוף סוף אחרי שעתיים עונים לך בקרדיאולוגיה אחרי ששיננת את השיר של כללית בע"פ אז מירב (המזכירה) אומרת לך שהיא לא יכולה לעשות כלום (..שוב) ואז הבת של פרדיה מתחילה להגיד לך מה להגיד להם אבל לא לוקחת את הטלפון ומדברת איתם בעצמה אפילו כשאת בנסיון נואש לדחוף לה את השפורפרת לתוך האוזן (ועם תיקווה גדולה שהיא תדחף לה גם למקום אחר).

אז רואים גם בשירות לאומי זה קשה!!!

 

אני רוצה למסור ד"ש ענק לד"ר אלאנורה- תהני לך באילת ואל תעני לשיחות שלהם שילכו לה**ין כולם את לא חייבת להם כלום שד"ר ראיסה וד"ר אנקה יאכלו גם הן חרא פעם אחת!!!

נכתב על ידי אינטלגנציה מלאכותית , 13/11/2007 15:16  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי:  אינטלגנציה מלאכותית

בת: 34




הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , משוגעים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאינטלגנציה מלאכותית אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אינטלגנציה מלאכותית ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)