לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

look to ever yo see

מנסה להסתכל בדרך חיובית.

כינוי: 

בת: 29

MSN: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


2/2008

פפפפאאאאאאאאאאאאק


פפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפאקקקקק אתם לא מבינים מה היה כתוב בבלוג הזה.

ייייייייו

אחד הבלוגים הכי מפדחים שהיו לי אי פעם בחיים.

אלוהים ישמור ווווווואי

 

חחח סתם התחלתי לשחזר בלוגים שמחקתי מכיתה ז' ומו' ווואי אמא'ללה

איזה מפגרת.

בונא אני אחת הילדות הכי מסכנות שיש במדינת ישראל פאק הכי מפגרת.

איך העזתי לכתוב כאן כאלה דברים?

איך?

פאק אני מפגרת.

דאמממממט

שיו באלי לבכות מרוב בושה איזה טיפשה יייייו

 

טח מי רוצה לקחת סכין ופשוט לתקוע לי אותו בבטן?

 

נכתב על ידי , 20/2/2008 18:24  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , האופטימיים , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לthank you :) אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על thank you :) ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)