לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

^נמנמ-מחשבות^




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


8/2007

טוקיו הוטל


וואו.

מסתבר שהם כן טובים....

אני שומעת כמה דברים שלהם ביו טיוב עכשיו...אני אמנם לא מבינה מילהה אבל המוסיקה עושה לי את זה =] =]

נכתב על ידי ^פיצ^ , 17/8/2007 20:40  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אני רק אני


אני פשוט אני

 

 |

 |

/ \

נכתב על ידי ^פיצ^ , 17/8/2007 18:12  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



=/


למה רבת עם רותם ?

כי ככה כי אין לי כוח שיכנסו לי לחיים לא רוצה שייגרמו לי להרגיש חרא עם עצמי כל הזמן

לא רוצה שיהפכו אותי למשהו שאני לא!

מי כן ירצה דבר כזה?

לא רוצה שיסנג'רו אותי , רוצה לעשות דברים בדרך שלי...רוצה להיות אני

ולא מישהי אחרת

לא רוצה את הקטעים המסריחים האלו של הרכילות, לא רוצה את הקטעים המסריחים של ה"איך עשית לי את זה " כל שני וחמישי

די

רדו ממני אין לי כוח אליה

לא רוצה להיות בקשר איתה

היה טוב וטוב שהיה....טוב שהיה!! שהיה בלשון עבר

אין לי כוח לזה יותר...אני עכשיו בקשר רק עם מי שאני באמת אוהבת...עם אנשים שלא מדברים עליי מאחורי הגב

שנותנים לי חופש פעולה , שמלווים אותי בדרכי ולא מכריחים אותי לעשות דברים בדרך אחרת...

אני עם אנשים לא דכאוניים, לא רכלנים, אני עכשיו עם אנשים טובים .

לא עם אנשים שמטיפים לי מוסר על דברים שהם עושים יותר עקום

אני עם מי שטוב לי להיות=]

אני אני וככה אוהבים אותי =] =]

נכתב על ידי ^פיצ^ , 17/8/2007 18:07  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

Avatarכינוי:  ^פיצ^

בת: 32

ICQ: 275924971 

תמונה




הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , משוגעים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל^פיצ^ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ^פיצ^ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)