לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

The rain is my friend-its simple and clear


You Laugh Because I am DIFFERENT I Laugh Because You all The SAME


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2010

יאללה ספונטאני +תמונות =]


Hallo ppl
ואוו... מלא זמן של חוסר עידכון  אבל יש לזה כמה וכמה סיבות טובות:
יאק
1.לימודים=לחץאוף
2.חזרותלשון        
3.מסיבותקול      
4. יותר מידיי דברים על הראשנבוך
5.אני מאוהבתמאוהב
6.לא הייה לי כוחסובל
אבל לא נורא אני אזכיר הכול...
אז ככה דבר ראשון
 ~2010~
זאת השנה הכי טובה לכולנו!
אני מאוהבת בשון = SEAN
דאמט הוא כול כך גורם להרגיש כאילו שאני עוד שנייה אעוף למלע !
כל כך הרבה פרפרים בבטן !
DAIMN
אני רוצה אותו!
כן תמונה דיי מצחיקה זה מהצופים(ולא אני לא בצופים)
וחוץ  מזה קרו לי עוד דברים אבל אני אנסה לצמצם את כולם :
קיצר מסיבות פה ושם=כיף חיים
אבל הכי מצחיק זה שאני ומיכה כזה הינו בת"א בסקייט פארק וכזה היתאמנו
ואז עשיתי 360 מרמפה דיי גבוה ואז..
בום נפלתי...ודיי חזק
XD
ואז כזה היתישבתי כזה והדבר הראשון שמצאתי לעשות לנכון זה להתקשר לג'ון שהיה בדרך אליינו
ולבקש מימנו שיקנה לי שוקולד פרה ופלסטרים בדרך XD
 הייה ממש מצחיק XD
ושבוע אחריי זה היתה תחרות של סקייטרים של ACTIVE
ויש לי תמונה של ג'וני בייב עושה את ה THING שלו =]
קיצר ממש נהנתי =]
 וחוץ מי זה הלימודים אצלי הולכים מעולה =]
יום שישי הבא תעודות=ל-ח-ץ!
כן אך בניגוד לכל זה היו לי מלא נסיעות ספונטאניות לאילת למצפה רמון ואשקלון לת"א וכו..
זאת גם תמונה שלי -יעני אני =]
וגם הייתי בהצגה "ינטל" אחת היפות =]

טוב זהו זה אני לא אחפור כי אני בן אדם שלא אוהבת לחפור
XD
ת-ג-י-ב-ו
נכתב על ידי , 15/1/2010 18:49  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Peanut.Butter™ ב-25/4/2010 22:13
 





Avatarכינוי: 

בת: 16

ICQ: 224346666 

תמונה





© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לXoxNeSTeAxoX אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על XoxNeSTeAxoX ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)