לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


בלוג עצות לבני נוער שרוצים עזרה. מדברים בגובה העיניים ואומרים את כל האמת כמו שהיא מתוך ניסיון החיים.

Avatarכינוי:  ע.נ.עצה

בת: 38

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


7/2007

חברה בהריון


היי כולם,

 

פנתה אלינו למייל ילדה בשם חן בת 16 שאומרת ככה:

 

חברה שלי בגילי נכנסה להריון כאשר בגדה בחבר שלה ככה שהיא בהריון והחבר שלה לא יודע מזה וגם לא ההורים.

היא רוצה לעשות הפלה ואין לה כסף והיא לא מוכנה לומר להורים שלה כלום וגם לא לחבר.

כבר מתחילים לראות סימנים אצלה של הריון ואבא של התינוק גם לא מוכן לעזור.

אני רוצה לעזור לה אבל היא לא מרשה לי לעזור ואני דואגת.

מה אפשר לעשות כדי לעזור לה מבלי לספר להורים או לחבר?

 

התשובה שלנו היא  כזאת:

 

יש דבר כזה הנקרא ועדת הפלה, שלא דורשת הורים ולא חבר והיא נועדה לבנות כמו חברתך.

את יכולה לעזור לחברתך וללכת לועדה הזאת והם יעזרו לך

 

 יש לי כמה מספרים של אגודות שיוכלו לעזור לך..

  • שירות "דלת פתוחה": 035101511
  • מרפאת מתבגרים לנוער מתבגר,עיריית ת"א :  035258905\ 035643418  
  • מרכז ייעוץ לנוער: 039115300
  • ועדות להפסקת הריון [בית חולים אסותא]: 035201515

תפנו לאחת מין האגודות האלה ואל תפחדו כי בעיניין כזה צריך להיחות אמיצות ולקחת אחריות.

 

מקוות שעזרנו

נטלי וענבר.

נכתב על ידי ע.נ.עצה , 26/7/2007 22:49  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של my angel ב-26/7/2007 22:53



564
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , נוער נוער נוער , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לע.נ.עצה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ע.נ.עצה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)