לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


בלוג עצות לבני נוער שרוצים עזרה. מדברים בגובה העיניים ואומרים את כל האמת כמו שהיא מתוך ניסיון החיים.

Avatarכינוי:  ע.נ.עצה

בת: 38

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


7/2007

פוחדת מלעבור.


היי כולם,

 

פנתה אלינו ילדה בת 14 בשם דנה, והבעיה שלה היא כזאת:

שנה שעברה למדתי בפנמייה אבל אמא שלי החליטה להוציא אותי משם ולרשום אותי לבית ספר דתי.

לאחר כמה חודשים אמא שלי החליטה שוב להעביר אותי לבית ספר אחר.

אין לי הרבה חברות ואני פוחדת לעבור למקום חדש, מה לעשות?

 

תשובה:

דברי עם אמא שלך ותשאלי אותה למה החליטה להעביר אותך לבית ספר חדש אחרי שהעבירה אותך מהפנמייה ומהבית ספר הדתי.

תספרי לה על החששות לעבור לבית ספר חדש ותספרי לה מהי הסיבה שאת פוחדת.

ולמרות השיחה עם אמא שלך את צריכה להבין שכולנו חוששים משינוי בחיינו.

אבל בדר"כ אנחנו מסתגלים ולפעמים מרוויחים מהשינויים.

אז אנחנו יודעות שבסופו של דבר הכל יהיה בסדר למרות שאת לא מאמינה בזה עכשיו.

 

מקוות שעזרנו נטלי וענבר.

נכתב על ידי ע.נ.עצה , 26/7/2007 23:04  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ע.נ.עצה ב-28/7/2007 14:20



564
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , נוער נוער נוער , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לע.נ.עצה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ע.נ.עצה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)