לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


בלוג עצות לבני נוער שרוצים עזרה. מדברים בגובה העיניים ואומרים את כל האמת כמו שהיא מתוך ניסיון החיים.

Avatarכינוי:  ע.נ.עצה

בת: 38

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


8/2007

הכל מתמוטט מסביבי.


היי כולם

 

פנתה אלינו ילדה שעולה לכיתה ח'

אז הבעיה שלה בקצרה היא כזאת:

היא טוענת שהחברה הכי טובה שלה משתנה והיא כבר לא מכירה אותה כמו שהיא הכירה אותה וזה גרם לריב בניהם והן בריב עכשיו.

דבר שני היא התאהבה בחבר הכי טוב שלה והיא גילתה ע"י חברות שלה שהוא משקר לה והיא לא ידעה למי להאמים ובחרה בו ובסוף הוא אמר לה שהוא לא רוצה לדבר איתה יותר ויחד איתו כל החברים שלו לא מדברים איתה ועם עוד חברות שלה.

הדבר השלישי יש לה אח שמציק לה ומעצבן אותה וההורים שלה מצדיקים אותו.

ודבר אחרון היא עברה התמוטטות עצבים ונלקחה לבית חולים ואסור לה להתעצבן.

ובקיצור כמו שהיא אומרת הכל מתמוטט לה.

 

אז ככה העצה שלנו:

קודם כל בקשר לחברה הכי טובה שרבת איתה.... אם את אוהבת אותה והיא חשובה לך (כמו שאני מניחה אם הייתן חברות הכי טובות) אז תיזמי איתה שיחה ותגידי לה בדיוק מה את מרגישה ואת זה שאת חושבת שהיא משתנה ושאת כבר לא מכירה אותה ושהיא חשובה לך ואת אוהבת אותה ופשוט תדברו על מה שמציק לכן ותפתרו את זה....פשוט תשבו שתיכן ותדברו עד שהכל יפתר גם אם זה יקח שעות....זאת הדרך וככה אני פותרת בעיות עם חברות טובות שלי.

בקשר לחבר שלך לשעבר קודם כל עצה לחיים תמיד תלכי אחר החברות שלך כי חברות נשארות וחברים באים והולכים...... ואם הוא לא מדבר איתך והחברים שלו לא מדברים איתך ועם החברות שלך אז את יודעת מה שלא יהיה איכפת לך יש לך את החברות שלך זה מספיק הרי בסוף הוא יתבגר ויבין שזה שטות..... פשוט תתעלמו ממנו ומהחברים שלו.

עכשיו בקשר לאח שלך תיראי אני מכירה את זה מהמשפחה שלי לא מהיכרות אישית אבל אני חושבת שסתם ככה להגיד להורים זה בדר"כ לא עוזר ככה שלדעתי את צריכה לקחת לשיחה רצינית את שני ההורים שלך להגיד להם את זה שהוא מציק לך ומעצבן אותך ושהם יודעים שאת לא יכולה להתעצבן ופשוט שידאגו לזה שהוא יפסיק להציק לך ולהתקרב אליך ולשפוט שיפסיקו להצדיק אותו ובכלל אולי זה הזמן להגיד גם להם את כל מה שמציק לך בקשר למשפחה ובקשר למה שאת רוצה לשתף אותם.

ולדבר האחרון אליך (שזה הכי חשוב =) )....... קודם כל את צריכה לקחת דברים בפחות עצבים...כמובן שלא באדישות אבל בפחות עצבים ותנסי להירגע יותר וברגע שקורה משהו שמעצבן אותך פשוט תלכי ותעשי משהו שמרגיע אותך....אני למשל כשאני מתעצבנת אני הולכת לשמוע מוזיקה שזה מרגיע אותי.......וגם בקשר לזה את צריכה לדבר עם החברות שלך כי גם לי אסור להתעצבן ואמרתי את זה לחברות שלי ואנחנו מתנהלות בפחות עצבים בשבילי.

 

זהו זה כל מה שאני חושבת ויכולה להציע לך.

מקווה שעזרנו

ענבר מהצוות.

 

ושיהיה בהצלחה בהמשך

ונשמח לשמוע אם עזרתי לך ומקווה שכן אבל אם יש עוד דברים שתרצי עצה עליהם נשמח להמשיך ולעזור.

 

וכנ"ל לכם קוראים..אם אתם צריכים עזרה אתם מוזמנים לפנות אלינו

נכתב על ידי ע.נ.עצה , 31/8/2007 20:12  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של מיה רנאלדו ב-10/10/2007 22:18



564
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , נוער נוער נוער , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לע.נ.עצה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ע.נ.עצה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)