לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



יום הולדת שמחכינוי: 

בן: 31



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


9/2007

רק כי אני לא מצליח להירדם


שומע: את הפרסומת הארורה בטלוויזיה לתוכנית מסוימת. לעזאזל עם זה, זה תמיד מצמרר אותי בשעות הללו.

 

כן, טוב, עד עכשיו ניסיתי לישון. זה די נכשל, כפי שאתם רואים. אז החלטתי לעדכן פה.

יש הרבה דברים שקרו ורציתי לכתוב פה עליהם  אך לא היה לי את הזמן והרצון, ובכן, טוב שאני לא מצליח להירדם ברבע לשתיים בלילה, הא?

 

פגישה שנייה.

 

בזבוז זמן אחד גדול.

 

ואוו, הם היו משעממים(*משעממות. נכון יותר), כמה אפשר לדבר?

 

אני באמת לא יודע מה יהיה בהמשך, ולאן זה יתקדם. נקווה שלטובה.

 

מי ייתן, ואתם לא תצטרכו להגיע אל מקום חסר כל משעמות כמו זה.

 

כ"כ הרבה כאב ראש. איזה בזבוז, בחיי.


הייתי אתמול והיום בת"א.

אתמול בשביל קנייה גדולה, והיום בשביל מפגש.

פגשתי את גל, ליסה, אור,  ואולג.

היה מאוד נחמד, נהנתי.

מה חבל שהטרידו אותי על ימין ועל שמאל. מספיק עם הלולי, בחייכם.

יום יבוא ואני אתרגל להטרדות הללו, יום יבוא(כן, מתישהו).

 

ובקשר לאתמול? ובכן, הלכתי לבדי לת"א. בעודי מקשקש עם זאק בפלאפון(בשעה טובה, יש כרטיס. נתעלם מהעובדה שהוא תכף יגמר, כן?) ומתרוצץ בין קומיקס וירקות, לבין קומיקאזה לבין אוטאקו.

 

בכל מקרה, זו הייתה קניה מאוד מוצלחת. תמונה תתווסף בסוף הפוסט.


זה מוזר. דווקא עכשיו, בשעות הללו שאני בדרך כלל מאוד אוהב.. משהו בדממה משגע אותי.

אני כבר לא מצליח לתפקד כמו פעם. טוב. לא נורא, צריך להשתקם.


לא הספקתי לאחל לכם שנה טובה. אז שנה טובה באיחור.

 

להתראות בפוסט הבא ובוקר/לילה טוב.

 

הקנייה, אגב:

http://i27.photobucket.com/albums/c197/harvil/DSCF0261.jpg

נכתב על ידי , 18/9/2007 01:40  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



פגישה עם משרד החינוך


שומע ברקע: Sum 41 - Some Say (כן, אני יודע שאני צריך להשיג עוד שירים. מוזמנים לתרום במסנג'ר)

אחלה דרך להתחיל את היום, הא?

לקפץ למשרד החינוך לשיחה של 'למה אתה לא הולך לבית הספר'.רגע, מה אני מקטר על זה עכשיו? יש הרבה שטויות אחרות.

 

כן כן, להתארגן, להתקלח, לאכול, ולצאת! מי ידע שמשרד החינוך צמוד לבורגראנץ'? מה הם עושים, דוחסים המבורגר וצ'יפס בהפסקות? (אם יש להם כאלו)

ובכן, הפגישה התחילה. זו עם השאלות והסיפורים שלה, ואני עם התשובות הישירות והרגועות שלי. פםפםפם. (נשמע כמו קידומת לפרק של פוקימון, הא?)

זה הסתיים בכך שהיא הודיעה כי היא תדבר עם המנהלת ותנסה לסדר לנו פגישה(יש.) ואמרה שהיא תנסה אבל לא בטוח שזה יהיה קל(מה לא בטוח שזה יהיה קל? ברור שזה לא יהיה קל! ממתי משהו קל בכל הסיפור הזה?)

אז כן, יאי, השגתי את מה שאני רוצה, וו הו. אז למה הנוסח הציני הזה? כן, טוב, אתם בטח לא תהנו לדבר עם איזו קשישה מרגיזה ממשרד החינוך על למה אתם לא הולכים לבית הספר, והאם יש לכם ככה וככה וככה, והאם דרך החיים שלכם נכונה, והאם פילוסופית החיים שלכם נכונה(! בחיי, מאיפה לכל הרוחות היא הוציאה את 'פילוסופית החיים שלי'?!), והאם אתם מודעים לכך שיש חוק חינוך חובה, ושאתם חייבים ללכת לשם, אבל אתם בכל מקרה לא הולכים! .. כן, טוב, הבנתם את הפואנטה(או שלא?). עכשיו אנחנו צריכים לחכות כמו ילדים טובים לפגישה עם המנהלת לתיכון שלכו תדעו מתי זה יקרה! במקור זה היה אמור להיות אחרי החגים, דבר שהיה יכול להיות נהדר. אבל, עכשיו כבר כלום לא בטוח. נקווה שמחר בבוקר אני לא אתעורר לצליל קולה של אימי מצווחת: "עידן, קום! יש פגישה עם המנהלת!" הא?

 

וכן, תקראו לי קוטר, אבל מותר לי לשגע לכם את השכל בפוסטים חסרי פואנטה בקשר לשטויות שעוברות בראשי אחרי פגישה.

בהמשך היום כנראה אני פוגש את שיר, אולי אעשה עוד איזו קנייה, זה בטח ישמח אותי.

 

יש עוד משהו? הממ, כן. המלט זו הצגה גאונית, ממולץ ביותר. לכו לראות.

(כי שחקנים שמתיישבים על הקהל זה גאונות)

"המלט אדוני, מה אתה קורא, אם יורשה לי לשאול?" (או משהו כזה)

"מילים."
"מה?"
"מילים."
"סלח לי?"
"... מי - לי - ם"

 

נתראה בפוסט הבא.

נכתב על ידי , 9/9/2007 11:57  
17 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



עיצוב חדש.


המ, כן. עיצוב חדש, בערך.

יצא נחמד, לא?

נכתב על ידי , 2/9/2007 18:46  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  


© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לKotu אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Kotu ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)