לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Drive Pixels



Avatarכינוי:  ליאור ™

מין: זכר



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2007

הסבר קצר לגבי משהו | מבצע


 היי, אני יודע שאני לא מעדכן מלא כי יש לי מלא שעורים ואין לי זמן,

אז החלטתי שאני ולא מכין הזמנות פיקסלים [אני מכין אבל אני לא מכין מי שהזמין לפני הפוסט הזה] מי שהזמין לפני זה סורי,

וסליחה שלא ידכנתי את פיקסל השבוע אני עכשיו מעדכן אותו אבל אני שם מהפיקסלים של המבצע כי לא שמתי פיקסלים השבוע ואת הפיקסלים האלה העלתי מזמן  סורי,

אני עכשיו יעדכן יותר,בקשר לספישל רציתי לעשות ספישל חודש אבל הספקתי והכול היה

מוכן אז החלטתי שאולי מתישהו אני יעשה ספיישל ,והיום אין פיקסלים.

                                                                                                                             

        פתחתי אתר על "האי" מוזמנים להיכנס [תלחצו על הבלינקים].ואשמח שתגיבו בפורום.

 

אני אשמח גם אם תפרסמו עם קישור האתר על הבלינק,מי שמפרסם שיודיע ברשימות ושיודיע גם מהוא רוצה על הפרס שמגיע לו,שזה כולל: צבע/תמונה מה יהיה כתוב, מי שמקבל עיצוב צריך לשים את הפרטים הבאים:

מס' בלוג:

שם בלוג:

צבע[או גוון או קוד של צבע]:

תמונה:

מה לכתוב על הכותרת:

מס' חתימות[עד 2]:

מה לכתוב על החתימות:

מס' רשימות [עד 15]:

מה לכתוב על הרשימות:

מס' רשימות משניות[עד 20]:

מה לכתוב על הרשימות המישניות:

מס' כפתורי לינקוק[עד 3] :

מה לכתוב על הכפתורי לינקוק:

מס' איקונים [עד 5]:

מה לכתוב על האיקונים:

ומי שרוצה צבעים לרשימות, לכותרת

ולקטע שיכתוב.

 

 

   ואם אתם מכינים לינק/כפתור תראו  לי אותו בתגובות,מי שלא יראה לא יקבל פרס. 

מי שמכין ומפרסם ברשימות מקבל 4 איקונים.

מי שמכין ומפרסם בפוסט העדכני מקבל  4 איקונים 2 חתימות וכפתור לינקוק.

מי שמכין ומפרסם גם ברשימות וגם בפוסט העדכני מקבל עיצוב שלם לבלוגו. 

מי שמפרסם ברשימות עם  מקבל כפתור לינקוק.

מי שמפרסם בפוסט העדכני מקבל חתימה וכפתור לינקוק.

מי שמפרסם גם ברשימות וגם בפוסט העדכני מקבל 2 כפתורי לינקוק, 2חתימות ו2 איקונים.

אם אתם לא רוצים להסתבך הכתובת של האתר היא vth.tipo2.co.il

                   

 

מבצע╚

 

 1. 2. 3.4.5.6.7.8.9.10.

 

 1-דקל|426016

2-לילכית ומירמיר|393255 

3-

4-זיו[בת]|443121

5-יוליה|449916

6-

7-גילי|459058

8-

9-About me|442726

10-גבי|479093

 

 

נכתב על ידי ליאור ™ , 2/10/2007 23:32  
39 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של מנהלת עיר וירטואלית צופצ'יק [: ב-9/10/2008 14:24



1,743

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לליאור ™ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ליאור ™ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)