לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

:) Dream Designs


בלוג עיצובים. תהנו :]

Avatarכינוי: 

בת: 28

ICQ: 317705241 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2007

אני חוזרת DD =


היי אז , כןכןכן ~ החלטתי לחזור

טווב אני לא יודעת .. כנראה שפתאום בא לי החשק ...

כמובן שבקרוב יהיה עיצוב חדש וכל זה ,

אבל בינתיים החלטתי שאני הופכת את הבלוג הזה לבלוג עזרים ^^ .

יהיו פה תמונות לעיצובים כפתורים ( אפילו שכבר היה ולא ממש עודכן XD )

אממ .. אני נורא נורא נורא רוצה שותפה ..

קשה לעשות ההההכל לבד .

אז אם יהיה ביקוש אני יעשה תחרות ואם לא ,

אני מאמינה שזה יגיע עם הזמן : ) .

טווווב , אז אחרי כל החפירות ~ הנה הפוסט D:

 

 

כפתורים של להקת האחים הערומים -

לשימוש אישי בלבד אני הכנתי !

  

 

nmjnwimwjim3.jpg zg4qy4ujn0jn.jpg lmn3rtgznkyj.jpg
tcdzz1yzzytw.jpg mwmyxymm1zjt.jpg mr4j2youm5gk.jpg
nzk2cvym2mgd.jpg od2zmdmqdmyk.jpg jjmwwcn3mjii.jpg
zn2kzi1mmtdn.jpg fybtywzehmh1.jpg yzyjyaz2gm44.jpg
y2mywzwmmwmv.jpg yjeyonuldbtx.jpg ytzaym4yymem.jpg
2nfuwgmmi3iw.jpg c1njongjik4z.jpg 5zzozieyttmm.jpg
2juzzmjcddzy.jpg 0nmey3jcjgto.jpg mueznje21z3n.jpg
oqwkdz5m15zu.jpg

 

 

והנה תמונות לעיצובים של להקת האחים הערומים :

גם רק לשימוש אישי !

לחץ לצפייה בתמונה לחץ לצפייה בתמונה

לחץ לצפייה בתמונה לחץ לצפייה בתמונה

לחץ לצפייה בתמונה לחץ לצפייה בתמונה

לחץ לצפייה בתמונה

 

 

ההזמנה של מלאכיות העיצובים תיהיה מוכנה בקרוב D: .

עד כאן -

נכתב על ידי , 22/12/2007 16:27  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





991

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לDream H & D :) אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Dream H & D :) ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)