לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

My fucking Life


ממ..החיים שלי?

כינוי: 

בת: 28

ICQ: 318116422 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2007

שיט. למה עשיתי את זה?


עשיתי את זה.

כתבתי פוסט.

אם לא רציתי אז למה עשיתי את זה?

כי עוברים עליי לאחרונה הרבה דברים.

טוב,אף-אחד כבר לא נכנס לפה,כי הודעתי על סגירה.

אז לחשב את זה כבלוג חדש?כדף חדש?

בסדר.

אז...היי,אני אילנה,אשדוד,12,ז'.

יש לי את הבלוג הזה ובלוג סיפורים,שאני מנהלת עם חברה שלי,יאנה:

 

http://israblog.co.il/blogread.asp?blog=427704&

 

אז דבר שאני בטוח אעשה זה להזמין עיצוב.

דבר שני, לשנות את הכינוי המחורבן שלי.

עד אז?

ביי.

 

נכתב על ידי , 12/11/2007 16:27  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





2,069
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאינלי כינוי,מה תעשו? אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אינלי כינוי,מה תעשו? ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)