לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

חיים משוגעים




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


8/2007


 

תמיד בחופשיים אני הייתי מגיע לסבתא שלי למעלות כי אני הייתי גרה בבני עייש (אשדוד) ...

בחופש שהיה לפני כיתה ו' ... הייתי עם גבס ביד לא יכלתי לעשות כלום הייה לי משעמם מאוד מאוד בחופש ...

כסוף סוף יורידו לי את הגבס יום אחרי זה הלחתי לבריכהה ...

נהנתי יום אחד וזהו יום אחרי הבריכה התחילה המלחמה ...

כששמעתי את הבום הראשון ישר התקשרתי לאבא שלי (חורג) ...

ובכיתי לו בפלאפון ...

בבוקר הוא הגיע לקחת אותי את סבתא שלי סבתא שרבה שלי ובת דודה שלי שהיא בת 14 ...

 תמונה שלה ...

 

 

כשהגענו לבני עייש (נסענו 3 וחצי שעות) ...

סבתא שלי אמא שלי ואבא שלי (חורג) נסעו לעשות קניות ... (אוכל)

אני ובת דודה שלי ביינתים סידרנו את הביתתת ...

אחרי הצהוריים הגיעו עלינו עוד דודים ...

אמא של אירה (בת דודה שלי) דודה של אירה סבתא של אירה אחות של סבתא שלי והבן שלה ...

אחר כך היו אצלינו עוד דודים בקיצור היינו 14 נפשוט בבית בשביל ההתחלה ...

היו לנו תוראות במחשב ... לכול אחד חצי שעה או משהו כזה ...

תאורות באופניים ...

בתלוויזיה ...

ואפילו במיקלחת ובשירותיים ...

 

כול יום שלחו אותי כמו מישלוח לקנות ארטייקים כול יום כול בן אדם אכל 3 ארטייקים היה חום מוות ... (דרום כן) ...

 

בערב היינו נוסעים באופניים ומטיילים ...

כשהינו אוכלים אז הינו מכינים סירים גדוליםםם ...

 

בעצם יש לי מסכנה ...

היה כיף מאוד מאוד במלחמה ...

 

ביום האחרון למלחמה ישבנו בגינה ופיצחנו גרעינים ...

ואמא שלי כול שניה יתלוננה על כאבי בטן ...

אמא של אירה היא זאותי שהייתה המילדת ברוסיה אז היא בדקה את אמא שלי ואמרה לה שהיא צריכה ללדת אבא שלי (חורג***) יתעורר והם נסוע לבית חולים אחרי 45 דקות הם יתקשרי עלינו ואמר לנו שאמא שלי ילדה כבררר!!!

הייתי שמחה מוות ... דפקתי את הראש בקיר מה לא עשיתי ??..

כשהביאו את אחותי הביתה אז ישבתי לידה 24 שעות ביממה את האוכל היו מבאים לי לחדררר ... כשהיא הייתה מזיזה את היד או עושה איזשהי תנועעע אז היייתי רצה כמו מפגת בכול הביית עם חיוך על הפניםםם ...

 

מה לעשות ככה זה כשיש אחות ועכשיו כשהיא גדלההה ועוד חודש היא בת שנה ... אני מיתעצבנת עליה בכלות היא כבר שיגע אותיי ונימעסה עליי ...

 

אבל בכול מיקרה אני אוהבת אותה מוות ...

 

 

נכתב על ידי יאנוצ'קה , 11/8/2007 23:00  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




 

ליאנושק'ה המושלמת שלי :-)

 

את בת דודה טובה ... את עוזרת בכול צרה

תמיד כיף איתך ... את נחמדה מאוד

אני מקווה שתצליחי בשירה שלך (שהיא דיי טובה)

תמשיכי לכתוב את הבלוג שלך אממ...

בהצלחה בהכול...

ובהצלחה עם בנים ובלימודים

מואההההה

תמונה שלי:

 

 

 

אוהבת אותך ... :-) אירוששש

3>...

נכתב על ידי יאנוצ'קה , 11/8/2007 22:59  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




ש-ו-ל-ם   ע-ם   ש-י-ר-א-ל   ה-מ-א-מ-י   ש-ל-י

 

התחלתי לדבר איתה באיסיקיו והיא לא ידעה מי זאות !!! (שזאות בעצם הייתי אני) ...

וכשהיינו חברות עוד אז היא תמיד הייתה קוראת לי בשם ריבקהה אז שאלתי אותה באיסיקיו ככה :

 

יאנה:

שיראלללללללללללל

עם מי רבת ? ... יאנה או עם ריבקה ?

 

 

שיראל:

חחחחחח...

מי זאות ?

וכן רבתי ...

 

יאנה:

עם מי עם יאנה או עם ריבקה ?

 

שיראל:

יאנה וריבקה זה אותו הדבררר ...

עם ריבקה כן רבתי עם ריבקה ... !!!

 

יאנה:

עם יאנה לא ?

 

שיראל:

יאנה וריבקה זאות אותה ילדה ...

 

יאנה:

לא משנה ואת רוצה להשלים איתה ???..

 

שיראל:

לא כול כך ... !

 

יאנה:

טוב לא משנה ביי ... !!!!!!

 

שיראל:

אני כאילו אוהבת אותו וממש אוהבת אותו אבל אין לי מוסג למה כאילו לא יודעת ... !!!

עד כמה ..

אבל ליפעמיים היא פשוט מעצבנת אותי !!! 

 

יאנה:

שיראל את מדברת איתי עכשיו(יאנה) כאילו עכשיו

 

שיראל:

לא יודעת בלי להשלים איתך אבל את ליפעמיים פשוט מעצבנת אותי קצת ..!

 

יאנה:

ליפעמיים ??

 

שיראל:

כן ליפעמיים ... !!!!

 

יאנה:

אני חושבת שתמידדדד !.....

 

שיראל:

אז את טועה :-(

כי ליפעמיים את מעצבנת אותי ככה שאני מרגישה שאני יותר אוהבת אותך ...

 

יאנה:

תקשיבי יש מצב שאנחנו משלימות עכשיו וניפגש לדבר על זה ... ???

 

שיראל :

כי את נודניקית כזאות :-) וזהה גורם לי לאהוב אותך לא יודעת למה ....

 

יאנה:

את היית רצינית כשאמרת שאמא שלך לא מרשה לך לטייל איתי ?...

 

שיראל:

לא הייתי רצינית ביכלל

 

יאנה:

גם אני לא הייתי רצינית כי פשוט הייתה בעייה באותו היום אז בגלל זה :-(

 

שיראל:

איך את מצפה שאמא שלי לא תסכים לי לטייל איתך כשהיא יודעת שהמיקרה שקרה לך ...

ושהיא רואה שאני מרחמת עליך .. ?

איך את רוצה שהיא תגיד לי לא לטייל איתך ?

 

יאנה:

אמא שלי דווקה אחרי שרבנו בכיתי וקטיה בא עלי לרחם עלי ואז אנחנו כזה כאילו דיברנו והלכנו

לטייל והכולל ואני כזה ממש כשהייתי לבד בבית תמיד דיברתי עליך ושרתי שירי דיכאון בשבילך

ואמא שלי צחקה ואמרה לי ששתינו חמודות ושתינו נבין אחת את השנייה ובסוף נשליםםם ...

 

שיראל:

חחח אווו איזה חמודהה אתתת :-)

חח איזה מתוקה אמא שלך שהיא אמרה לך את זה ... :-)

גם אני אמרתי לאלונה שאני מאוד אוהבת אותך ...

ש-ו-ל-ם

וכול החברות שלי שאני אוהבת אותך ולא נעים לי לריב איתך

טוב...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

נכתב על ידי יאנוצ'קה , 11/8/2007 22:32  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הקודם    לדף הבא
דפים:  

כינוי:  יאנוצ'קה

בת: 29

ICQ: 480947806 





© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ליאנוצ'קה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על יאנוצ'קה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)