לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

חיים משוגעים




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


8/2007


יום חרא שקרה לי ב9.7.07 ...

 

לפני כמה ימים הייתי צריכה לנסוע עם דיאנה צליל אביטל שיראל וג'סי לנהריה בסוף לא נסנו כי לא הסכימו כימעט לאף אחת מאיתנו ... אז  אני יתקשרתי לקטיה לישאול מה היא מתחננת לעשות היום היא אמרה לי לצאת עם ריטה לפיצריה אז אמרתי לה אחפט לך עם אני ודיאנה ניצתרף היא אמרה לי לא אכפט לי כמה שיותר ילדים יותר כיף ... אז בשעה 5 מצאנו את עצמינו בפיצריה ... לקחנו את הפיצה ואלכנו לאכול אותה בפארק ... היה כיף מאוד מאוד בפארק אבל בסוף הכל התחיל דיאנה הלכה הביתה ואני נישארתי עם קטיה וריטה ... הלכנו לחנות לקנות גלידה ריטה קנתה לשלושתיינו גלידה ... (תודה נשמה ) .. הגלידה הייתה תעימה מאוד ... :-) כשריטה יוציא את הכסף מהכיס היא יוצאי את הפלאפון היא שילמה ואלכנו היא שחכה שמה את הפלאפון הגענו עד לבית המרקחת וחזרנו ובדיוק אחרי שיצאנו אף אחד לא נכנס לחנות חוץ משכנים שלי (סבתא של עדן (מהכיתה שלי) ובת דודתה) כשריטה ניזכרה בפלאפון אנחנו חזרנו לחנות והאנשים ששתו שמה קפה אמרו לנו שסבתא של עדן לקחה אותו רצנו כמו מפגרות וצעקנו עצרי עצרי היא יסתקלה כול שניה אחורה ולא עצרה היא התחילה ללכת יותר מהר (היא הייתה בלחץ) ...

כשהיא סוף סוף עצרה אז אמרנו לה שהאנשים אפילו ראו איך את לוקחת אותו והיא אמרה לא (והיא הייתה בלחץ) היא נתנה לנו ליבדוק אפילו את הטיק שלה ... ... ... לא רצינו לבדוק לא היה לנו נעים :I חזרנו לחנות ושאלנו עם הם בטוחים ב100% שזאת הייתה היא הם אמרו כןן ... יתקשרנו לאמא של ריטה והיא סגרה את השיחות בפלאפון כדי שלא ידברו על חשבון גדולל ... (כשהפלאפון צל אנשים זרים) ואחרי 5 דקות בערך יתקשנו לאבא שלה והוא באהה ואני הראתי להם איפו הם גרותת... הוא תיקתק בדלק והבעל של סבתא של עדן יצאה והתחיל לעשות טלפונים ולברר אצל מי הפלאפוןן ... בסופו של דבר הסבא של עדן יצא ואמר לריטה יש לך מזללל !!!! אישתי מצע את הפלאפון אצל ילד אחד.... והם יחזירו לנו את הפלאפון ...

 

 

תמיד כשהייתי עוברת ליד המשפחה של עדן הם היו צועקיים עלי ומקללים אותי וליפעמיים מרביצים לי (הילדים) ...

 

 

אתמול שתפתי ריצפה בבלוק של סבתא שלי וכשסיימתי עדן ראתה אותי ובאה עלי בקללות והתחילה להרביץ לי... (זונה שה' יקח אותה) היא משחה לי בשיער חנקה אותי בעתה לי בבטן ותלשה לי את העגיל מהאוזן ... (זה כואב מוות) ... רצתי אל סבתא שלי בצעקותת ... סבתא שלי שאלה מה קרה מה קרה אמרתי לה ככה וככה ... והיא יצע אחוצה והבלגן יתחיל ... :-(

הזמנו משטרה כול השכנים רבו איתם ... ... ... נסענו למשטרה ועגשנו תלונה והשוטר מצע עלי סימניים ... ואני הולכת בשעה 10 בבוקר ב10.7.07 לטיפול רפואי ואני גם בקושי מדברות ... אבל היה בסדר כמה דברים המוגשים לעדן ולמשפחה שלה ( אני שמחה שזה קרה אני לא יעזוב את זה בשקט אתם תעופו מהרחוב שלנו כמו חיות ... אני יעשה הכל כדי שלא תהיו פה ... ) שה' יקח אותכם לגהנום ... במיוחד את עדן הזונה עם השומניים הנופליםם חחחחחחחחחחחחחחחחחחח ....

 

נכתב על ידי יאנוצ'קה , 11/8/2007 22:30  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הקודם   
דפים:  

כינוי:  יאנוצ'קה

בת: 29

ICQ: 480947806 





© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ליאנוצ'קה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על יאנוצ'קה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)