לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי:  גופצ'ר =]

בת: 30





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2009    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      




הוסף מסר

5/2009

הילוווווו


אממממ שבועות!! יאיייהייי חחח

לא יוצא לי לכתוב הרבה בבלוג..

אין לי כ"כ זמן.. אפילו לעצמי..

או שזה לימודים או תנועה או הדרכה או בסטודיו..

אין יותר מדי זמן לעצמי חחח

מממ הימים עוברים בסבבה.. רק שעכשיו ניכנסנו לכל המתכונות והבגרויות נעהעאהאעהאעה

ההורים לוחצים על הלימודים.., הרכזים לוחצים על התנועה, בסטודיו.. לוחצים על הריקודים והחזרות למופע סופ"ש..

והחברים.. החברים לא נותנים מנוחה..

וכשהכל ביחד.. מתערבב.. זה יוצר סאמאתוחה אחת גדולה ומאווווד!!

צריך לעמוד בזמנים.. ולהתעקש על שלך.. ולהיות עם מודעות עצמית אדירה.. ולדעת לוותר על הדברים הנכונים  והפחות חשובים.. כן.. לפעמים עושים טעויות.. אבל צריך לדעת לחזור מהר לדרך הנכונה..

בשביל זה יש אנשים שדואגים לעזור לי..ולהיות שם בשבילי תמיד.. בכל זמן.. אני ממש מודה לכם!! באמת תודה!!  

 

בא לי יםםםםם!!!!!!! ואין לי אפילו זמן לזה!!! תמיד יש משהו שיפריע לתוכניות!!! פופיייי  

 

ממממ זהו..

אני אמשיך בשלי..

מקווה שהפעם הבאה תהיה קרובה [סימן לזה שיהיה לי זמן - יאייייי חחח D: ]

 

 

 

אוהבת 33>

נכתב על ידי גופצ'ר =] , 29/5/2009 17:18  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



פוווול זמן


אז מליאאן זמן לא כתבתי..

לא נורא...

פסח וחגים אחרים.. היה ממש כיף.. לא זכור לי חג שלא נהנתי.. D=

 

טיול שנתי היה כ"כ כיייף!! יואוווו באמת לא צפיתי שיהיה ככה.. אבל עדיין.. אין על שנה שעברה חחח XD

 

אבא עדיין במקסיקו.. רון כבר חזרה.. =]

 

היום ל"ג.. מקווה שיהיה גרייייט D=

 

מתחילות כל הבגרויות והמתכונות.. תאחלו בהצלחה.. D=

 

נכון שקצר.. אבל.. למי יש כוח לחפירות כרגע XDD

 

אוהבת המון.. 33>

נכתב על ידי גופצ'ר =] , 11/5/2009 14:47  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לגופצ'ר =] אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על גופצ'ר =] ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)