לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

באה לבקר. בלוג לביקורת טלוויזיה


לך תבין: אנשים לא מגיבים, אבל הקאונטר רץ כמו משוגע. כנראה שיש לו תוכניות

כינוי: 

מין: נקבה

Google:  rav.aruzit



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2005    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

2/2005

עוד יום


"יומטוב", ראשון 20:45, ערוץ 2

 

בקשת יש אנשים טובים. עם כוונות טובות. ועם רצון כן ואמיתי לעזור לזולת, לתרום לחברה, ולהרים הפקה מסובכת עם עשרות משתתפים. באופן יוצא דופן, האנשים של קשת גם מוכנים שההפקה, שנמשכת שלוש שעות, תבוצע כתוכנית אחת ולא תחולק ל"יומטוב" ו"יומטוב הבחירה". אתם יודעים איזו מכה זו לרייטינג? אתם באמת יודעים להעריך את גודל המחווה?

אז באמת כל הכבוד על הכוונות, אבל הביצוע, הו הביצוע. קודם כל, מה פתאום גדי סוקניק בתור מנחה? האיש יבש כמו צנון, ולאסי כהן אין שום סיכוי איתו. אם אסי וגורי היו מנחים את הערב, זה כבר היה הרבה יותר מהנה והרבה פחות מאולץ. אם אסי ואדיר מילר היו מנחים את הערב בלעדית, זה גם היה יותר טוב. אבל גדי? באמת מזל שלא הביאו לנו את יונית הקרחונית (הפקת לקחים מהמשדר האומלל שלה ביום רביעי).

הלאה. צביקה הדר ומשתתפי כוכב נולד החדשים, אלה שהיו נזרקים מכל אודישן - ובכן, חבל שהם לא נזרקו גם מכאן. לא נורא, העיקר שמנחם הורוביץ זכה בסוף, במסגרת המפעל "תנו לדתיים השפויים שאינם מדברים על התנחלויות לנצח". הפספוסים של ארץ נהדרת היו בלתי מצחיקים בעליל, ואפילו שם ידעו את זה: עובדה שנדרשו להסברים של קיציס כדי שנבין ממה לצחוק (לא עזר). ובואו לא נגיד כלום על הביצוע לגבעת חלפון לא מתפנה, כי זה ייצא עצוב מדי. בשש מילים: הרבה מתחת לסטנדרטים של ארץ נהדרת.

מי שבכל זאת הצליח לעשות את העבודה, לפחות ב-90% מהמקרים, היה אדיר מילר. אני לא חובבת גדולה שלו ביומיום, את הרייטינג ל"ערב אדיר" הוא לא קיבל ממני, אבל אתמול הוא עשה את העבודה כמו שצריך. רק שיתוף הפעולה המוגזם עם פלאפון קצת צרם. אבל ככה זה בדרך כלל עם תרומות של חברות מסחריות: מי ששם את הכסף, רוצה שיידעו מזה.

מבחינתי, אגב, החלק המעניין היה בזמן הפרסומות, כשזפזפתי לערוץ 10 ל"טריבונה" של אבי רצון, ושמעתי את אייל ברקוביץ' אומר שאם הבעיה של מכבי תל אביב תהיה הכסף, העניין ייסגר בשתי דקות. כמובן שהאמירה הזו הפכה הבוקר לכותרת בולטת במוספי הספורט. וזה לא היה הפרסום היחיד שערוץ 10 קיבל. במסגרת יומטוב קיבלו כוכביו הזדמנות לברך את הצופים. ברור שהם הלכו על זה: מדובר בתוכנית עם יותר רייטינג ממה שיהיה להם בשנתיים הקרובות.

אז מה היה לנו? היד פתוח, הפנקס רושמת, ומה זה החרטא הזה התערבבו זה בזה. את התוצאה לא היו מגישים אפילו במטבח של ויקטור. העיקר שנאספו כמה מיליונים. שיהיה לכולכם יום טוב, שבוע מצוין, ומזל טוב להילרי סוואנק.

 

רייטינג: 25.9%, מקום שני בטבלה היומית (תשואות לערוץ 10: שוב החדשות שברו שיא, והגיעו ל-12.7%, מקום רביעי בטבלה. משחק הכדורגל הגיע ל-10.7%)

נכתב על ידי , 28/2/2005 11:46  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של gloria happy ב-1/3/2005 23:36



206,947
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , 30 פלוס , טלוויזיה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לרב-ערוצית אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על רב-ערוצית ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)