לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

חייך אל העולם העולם יחייך אלייך חזרה




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2008

עידכון..


מופתעים ? גם אני.. XD

 

בכל מקרה פורים מגיעD:

ויש לי רעיון למה להתחפש !

למרות שחשבתי לא להתחפש..

אני כנראה יתחפש למשהו בסיגנון ג'ניס אפילו אולי לג'ניס עצמה D:

זה יהיה כלכך מגניב..

אני מקווה שיצא לי טוב

3>

נכתב על ידי Don't worry be hippie: , 13/3/2008 20:42  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי:  Don't worry be hippie:

מין: נקבה

ICQ: 439068817 




297

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לDon't worry be hippie: אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Don't worry be hippie: ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)