לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הבלוג שלי=]


תקראו..ת'בלוג'שלי.. ביושייי..


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


5/2008


אז ככה,יום חמישי ושישי לא הייתי בבצפר- יאי מי :]

 [-חולהXP-]

היום ב4 בערך,דנדוש ולילקוש רשקובן באו אליי  - חיחי  יאי לנוו (:

היה כייייףףף

יצאנו החוצה,פגשנו את ליטל חייקין,וסתם רבנו אם שתי בנות קטנות:

אמרתי שאין לי בית ואניי רעבה!- שתביא לי אקונמומיקה- היא אמרה:

"זה לא למאכל!" חחח

בכיתה ג' שתי בנותת חח..

היה לנו משעמם XPP

אח"כ חזרנו הביתה ובאו אלינו אורחים וזה,

אחרי זה,סתם ריכלנו ונזכרנו בדברים..

חחחח אני עדין נקרעעעתת

חחחחחחחח

 

אחרי זה סתם היה לי משעמם,אז ראיתי ביג מאמא 1

2 כבר ראיתי :]

חיחיחי..היה נחמדד.

אבל משעמם כי ראיתי לבד

חחח

כעקרון , אנה התקשרה ב7 שנבוא לראות סרט אצל אילנה - אבל מה אני?! מטוס שאני יסע לנווה זאב עכשיו - נזכרו להודיע

טוב דוגרי.?!אכפת לי?חחחחח לא :]

והייתי אם חברות שלי וההיה הכי כייףףף :]

וגם ככה הייתי אמורה ללכת לאילנה, אבל לא-ההורים שלה לא מרשים לה..

ופתאום כשכבר יש תוכניות על הראש  - אז כן אפשר לבוא - חפיףף.

 

יאלללה הלכתי לטלויזיההה.

שישי& שבת שלום :]

נכתב על ידי אין לי כינוי=] , 2/5/2008 23:01  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי:  אין לי כינוי=]

בת: 30

ICQ: 210935598 

תמונה





© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאין לי כינוי=] אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אין לי כינוי=] ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)