לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

Devils Never Cry


הבלוג שלי,אם אתה לא מכיר אותי,אל תכנס.

Avatarכינוי:  -Sk_Razor-

בן: 34

ICQ: 321435737 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2009

היי


שלום,יצאתי ללימודים סופסוף...עוד חודש מתחיל...

בנתיים אני עובד...

 

ואם מישו עדיין קורא את הדברים שאני כותב...

אז כן..אני ונועה עדיין ביחדדד.....שנתיים וחצי מדאפקא!

 

אני מתחיל ללמוד מנהל עסקים ומשפטים ביחד...זה יהיה קשה...אבל משתלם..

אמממ וחזרתי להתאמן ולשחות שוב...יש מצב אני חוזר לתחרותי שוב..הלוואי...

 

וזהו...ביי.

נכתב על ידי -Sk_Razor- , 7/9/2009 23:08  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 






© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל-Sk_Razor- אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על -Sk_Razor- ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)