לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

all about my suckesh life


טוב קצת עלי: אני ילדה מאוד לא ביישנית אוהבת לשיר לרקוד ולנגן על גיטרה אני מבת ים בת 16 ועד דבר אחדדדד הכי חשוב: א-נ-י ח-ו-ל-ה ע-ל א-י-מ-ו-א-י-ם!!!!:] D:


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2008    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

6/2008

קרועה מבפנים...


החיים האלו הם חיים בכלל? כל יום מחדש אני שואלת את עצמי את אותה הפאקינג שאלה....

"האם אני חייה באמת או שזה רק חלום בלהות?"

אני תוהה כל יום מחדש ... האם הוא שווה את הכאב הזה שאני חשה עכשיו מבפנים?  האם הוא אוהב אותי עד עכשיו?

האם יש לו מישהי אחרת? מאז אותה הפעם הראשונה-מאותה הנשיקה הוא לא יוצא לי מהראש שלי...

לא יכולה להוציא ותו אפילו לא בכוח...

האם זאת אהבה?כאילו מה שאני מרגישה עכשיו בתוך ליבי שאיננו עוד בתוכי... הוא אצלו עכשיו. בתוך החזה שלי יש חור עכשיו כי הוא עקר את ליבי משם והוא אפילו לא יודע...:O

מה רע בזה שנמאס לי לחיות? שבא לי להתאבד? שאני רוצה לאהוב? שיואהבו אותי בחזרה? מה רע?

אני מחפשת כבר שנים את התשובה לשאלה הפשוטה הזאת,לא מוצאת תשובה!!!

"איך אפשר לאהוב גבר מבלי לאהוב אותו באמת?

זאת שאלה שעדיין אין לי עליה תשובה.

הוא ביקש שלעולם לא אאזוב אותו, אבל זאת הבטחה שלא אוכל לקיים.

האם הוא הסיבה העיקרית לזה שנמאס לי לחיות?

כנראה שעד המוות או עם שימאס לי לגמריי אני יחפש את התשובה...

ביי אנשים כנראה שלא מגיע לי להאוב באמת...

3> מואה לאב יו אול

נכתב על ידי (=the fucking piret=) , 9/6/2008 13:05  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי:  (=the fucking piret=)

בת: 33

תמונה




607
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , מתוסבכים , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל(=the fucking piret=) אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על (=the fucking piret=) ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)