לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


8/2007

תשובות לשאלון השבועי


כיצד את מפייסת מישהו שפגעת בו?
אממ אני אומרת את האמת..ומבקשת סליחה מהלב...

כשמרגיזים אותך או מעליבים אותך מה תגובתך? איך את מגיבה?
בדרך כלל אני ממש נפגעת.. וקשה לי לסלוח לאנשים שפגעו בי ממש...היה לי ידיד ממש טוב פעם ו..הוא פגע בי..הוא חשב שאני משקרת לו בקשר לכל מיני דברים ו..נפגעתי ..ומאז אני לא מסוגלת להסתכל לו בעיניים.. ואנחנו בקושי מדברים...

מה הדבר שהכי מעצבן אותך, שאחרים עושים לך?
אני הכי שונאת ונפגעת שמשקרים לי ..שמדברים עליי מאחורי הגו או שמאשימים אותי במשהו שלא עשיתי(כמו הידיד שלי..לשעבר..)

איך תגיבי על הדבר הכי מעצבן הזה, והאם תסלחי?
אני יפגע אבל לא יגיד כלום ..אבל אני לא אסלח ....אני אחת שזוכרת דברים כאלה לנצח..

כשאת ממש שמחה מה צריך לעשות בשביל להעכיר לך את השמחה?
לדבר על נק' החולשה שלי...

מה מצב רוחך בדרך כלל?
אמממ לא יודעת זה משתנה כל הזמן..

האם מצב רוחך משתנה הרבה?
כן...דיי...

באיזה מצב רוח את הכי אוהבת להיות?
ברור שמצב רוח שמח...

האם יש מצב רוח, שאת כמעט אף פעםלא נמצאת בו?
אמממ כן.. שמח...

האם את במצב של כעס וחיכוכים עם ההורים שלך או בקשר טוב איתם?
אני בקשר טוב איתם אבל יש הרבה חיכוכים

איך את מגיבה כשאת שמחה עד הגג בגלל משהו שסופסוף קרה ופתאום משהו נכנס ומודיע לך שזה טעות?
אממ הורגת את הבן אדם.. ואז נכנסת לדיכי....


נכתב על ידי , 9/8/2007 21:21  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



תשובות לשאלון השבועי


מה המשקל שלך? מה הגובה שלך?
אממ לא יודעת לא בדקתי ממזמן ..אבל.. בערך.. 47-50...
הגובה שלי הוא1.67

האם את יודעת מה מסת הגוף (BMI) שלך?
לא ..אין לי מושג...

האם לדעתך את שמנה או רזה?
אממ אני לא חושבת שאני דובה.. אבל גם לא רזה..

האם אי פעם עשית דיאטה? אם כן - איזו?
אממ הרבה פעמים רציתי ..אבל זה לא יצא לפועל..

האם אי פעם היית בולמית או אנורקסית? מדוע?
לא!!

מתי בפעם האחרונה אמרו לך שאת רזה / שמנה?
אתמול.. ידיד אמר לי שאני רזה... אבל הוא סתם ניסה לעודד אותי..

כשאת אוכלת- האם את סופרת קלוריות?
אממ אני מסתכלת לפעמים כמה קלוריות אבל אני לא סופרת...

האם את עוסקת בספורט כלשהו? אם כן, איזה?
כן!! אני מתה על ספורט.. טניס ושחייה זה החיים שלי!

מה את חושבת על אנורקסיות ובולמיות?
זה מפחיד .. ראיתי פעם סרט על זה ..סרט שאין לי מושג את השם שלו..אבל הוא עוקב אחרי מישהי שהיא אנורקסית ובולמית ועל החיים שלה.. ובסוף היא מתה ... ומאז אני ממש מפחדת מהקטע הזה... לא שאפשר מ50 קילו להגיע לאנורקסיה או משהו כזה...אבל עדין...

האם המשקל והמראה החיצוני הוא חלק גדול מחייך?
אממ ברור שיש לזה חלק בחיים שלי.. אממ בערך..45%...

מה את חושבת על אנשים שמנים? האם לדעתך הם אינם רואיים להערכה כמו זו של הרזים?
ברור שלא!!! אני פשוט חושבת שהעולם שלנו מנסה להראות מושלם... והבנים בד"כ מסתכלים קודם על היופי ..אז אי אפשר בלי זה..אבל אני לא חושבת שאמור להיות יחס שונה... מה פתאום!!

האם אנשים שמנים, לדעתך, מאושרים יותר מהרזים?
אממ לא.. נראה לי ההפיך.. בטח הרזים עושים להם תמוות...

נכתב על ידי , 3/8/2007 17:11  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי: 

בת: 35

ICQ: 467309691 





© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לרוצה לחיות בסרט אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על רוצה לחיות בסרט ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)