לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

ברוכים הבאים לבלוג הכי חופר ברשת הא הא הא- ביצ'זזזזז

מה אכפת לך??


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


1/2009


 

 

וואו!! כמה זמן עבר/חלף/טס מאז שנכנסתי לכאן... נראה לי בערך... אממ... מליון וחצי שנה.
אז כן אני כבר ב - ט'!! "תהילה" - כרמל - חיפה - ישראל - כדור הארץ - גלקסיה - יקום אין סופי : )
לימודים - בעעע, מורות - בעעע, אבא חורג - בעעע וכן... אני חוששת שזה לא ייגמר, אז אני אפסיק כאן : )


לרשימת הספרים המומלצים (מבחינתי) של השנה:
*הארי פוטר ואבן החכמים / ג'. ק. רולינג
*הארי פוטר וחדר הסודות / ג'. ק. רולינג
*הארי פוטר והאסיר מאזקבן / ג'. ק. רולינג
*הארי פוטר וגביע האש / ג'. ק. רולינג
*הארי פוטר ומסדר עוף החול / ג'. ק. רולינג
*הארי פוטר והנסיך חצוי הדם / ג'. ק. רולינג
* הארי פוטר ואוצרות המוות ג'. ק. רולינג

*דמדומים / סטפאני מאייר (יש לנו את אותו שם משפחה - כבוד!!)
* גאווה ודעה קדומה / אוסטין ג'יין
* אוריה יוצאת למלחמה / עמי גדליה
* האהבות של אוריה / עמי גדליה
הרשימה תמשיך להתעדכן בקרוב...

רשימת אתרי צפייה ישירה של סרטים:
WWW.moviestage.com - כל הסרטים מתורגמים לעיברית.
WWW.fxp.co.il - פורום צפייה ישירה : )

 



אתר שווה לצפייה של אנימה:

WWW.animefreak.tv



בינתיים - תנו הצצה ל:
WWW.sigal-hafirot-baam.com

-

ביייייייי!!!

נכתב על ידי , 31/1/2009 12:19  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי: 

בת: 29

תמונה




58
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , תרשו לי להעיר , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לsigalxd אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על sigalxd ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)