לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

Over The Rainbow



Avatarכינוי: 

בת: 28





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


8/2007

עיצוב ועוד תמונות. כי לכולנו משעמם ב- 4 לפנות בוקר^^


 

4 לפנות בוקר ואני כאןP: היידד?

אכןD:

עוד תמונות, וחפירות רבות אחרות^^

*לא מומלץ לבעלי לב חלש*

 

 

ראתם את העיצוב החדש? אני יודעת

אבל אפילו יש מפריד נורמאלי^^

אני דווקא אהבתי את התמונה. היא נורא חמודה לדעתי.

*אני יודעת שהיא ישנה תחת והכל, אבל אני עדיין

אוהבת אותה^^*

טובטובטוב, תגיבו בקיצור. מה כל הצומי?

 

 

עכשיו נתחיל עם דברים מעט יותר מעניינים יה רייט D:

עוד פוסט עם תמונות שצילמתי.

טוב, תמונה נורא סטנדרטית שצילמתי ומשום מה

אהבתי אותה מאוד כי היא מגניבה כזו!O:

תודו שהיא חמודהP:

עוד תמונה זהה. רק הפעם מסודר יותר(:

והנה אישה אומללה שצולמה על ידיD:

היינו בחממת פרפרים אומשו, והיא כוכך התלהבה שיושב עליה פרפר! גאד. זה היה מפחיד

אמרתי לכם שהיא אומללה? או לפחות ככה היא נראית><

נא להכיר את הכוסיט ביותר3>

ואת הבוי פרינד שלה^^  

ואם כבר חברים, אז הנה עוד כמה^^

נכון שהם יפהפיים?

וטוב, אם לדורה יש בויפרינד, אז מה איתי? הנה המושלם שלי.

קוראים לו פרדO: נכון כוסון?

הנה העין שליD: במקור היא חום בהיר, אבל כאן היא בצבע קקי ומכוערת><

הו,הו,הו! כמעט שכחתי! [: התבלינים^^

מוחעחעחעDDD:

 

 

אבא פותח פחית של רדבולP:

אני: אבא, ללללללללללללללאאאאאאא!

אבא: מה קרה?

אני: יכאב לך להצמיח כנפיים!

*לעילגים שלנו בישרא. רדבול- נותן לך כנפייםXD*

לא מצחיק

 

 

טוב אני סיימתי עקב פניות של הציבור הלא רחב,

ובנימה אופטימית זו אסיים את פוסטי החמודD:

תהיו נדיבים ותתרמו תגובה

לילדה המאוד נזקקת שאוכלת כרגע קרמבו מעוך^^

3>

 

עריכה 1#

מישהו רוצה לתת לי פרו במתנה?

נכתב על ידי , 8/8/2007 18:47  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לThe girl of the Rainbow אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על The girl of the Rainbow ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)