לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

גם אם זה לא נראה, אני תמיד שם, רואה ומרגיש הכל, תמיד מוכן עם היד על ההדק


יש דרכים. דרכים מובילות להמון מקומות. החוכמה היא ללכת בהמון שבילים, אבל עדיין להשאר בשביל ישן אחד תמיד.בשביל שאף אחד אחר לא ידרוך עליו ולא ידע עליו לעולם.

כינוי: 

בן: 33

ICQ: 1337 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2010


כשאתה מביט רחב אתה לפעמים מבין שהתמונה שכרגע אתה מעוניין לראות היא לא שחורה כמו שאתה רוצה, ובמיוחד לא לבנה - כמו שאתה רוצה.

החיים מסתובבים, נוסעים, הולכים, טסים, שטים סביב החלטות שלנו, ורק שלנו. למרות שנח לנו להאשים את כל המסביב. זה שעכשיו אני רוצה לעמוד וליפול בלי לפגוע באדמה, זה נגרם רק מהחלטות שלי, מהחלטות נוראיות שלי.

וכל מיני רגשות שצפים, ואופי דפוק אחד שלא מסתדר איתי. ואתה אומר לעצמך, אם לא חסד לעצמך, אז למישהו שעשה חסד עימך. וכשאני מסתכל עכשיו על מה שאני חושק בו, ונותן אותו בלב חצי שלם. ובכל זאת, משכורת שלמה.

כי בחיים האלה אתה מרגיש שלהחלטות שלך בעצם קבועות מראש, וכל המצבים האלה, קבועים. כאילו הכל מושלם, אבל ההפך.  והינה אני סותר את עצמי מהמשפט הראשון, נראה לי שזה קרה מוקדם מידי היום.

לפעמים אני מנסה למצוא את המקומות בהם יש לי שליטה עליהם בחיים, ולא להיפך. בית ? לא. צבא ? בדרן לא אהיה. בי ? עובדים על זה.
וזה מטריף ממש. זה משגע אותי. אני רוצה לשנות , ל ש נ ו ת . לדעת שיש לי איזהשהו say בחיים האלה. וכאילו, בחיי, אני מאמין באלוקים, אבל תפסיק להיות כזה שקוף.

בטח אני יורד נמוך כי אתה מכין משהו טוב, נכון ?


נכתב על ידי , 10/7/2010 23:05  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





1,825
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 18 עד 21
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לcasualty אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על casualty ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)