לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

מורקע


לכבוד מיליארד טועים שאת דבריי לא ישמעו ולא יקראו בבלוג זה!

Avatarכינוי: 

בת: 32

ICQ: 224487064 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2008

קנט נחמד לרגל החזרה שלי לעדכן :)


זה מה שקורה כשמתחתנים...

לפני החתונה:

גבר: סוף-סוף. חיכיתי לזה כל כך הרבה זמן!
אישה: אתה רוצה שאני אעזוב?
גבר: מה פתאום?! אל תחשבי על זה אפילו!
אישה: אתה אוהב אותי?
גבר: ברור! תמיד!
אישה: האם אי פעם בגדת בי?
גבר: איכס! ברור שלא!
אישה: תעשה סקס רק איתי?
גבר: בטח! בכל הזדמנות שתהיה לי.
אישה: האם תכה אותי?
גבר: השתגעת?
אישה: אני יכולה לסמוך עליך?
גבר: כן.
אישה: אהובי!


אחרי החתונה:

פשוט קראו את הדיאלוג מהסוף להתחלה.

 

 

 

טוב יאללה מספיק להיום...שבת שלום

:)

 

 

 

נכתב על ידי , 19/12/2008 17:59  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של DD ב-26/12/2008 15:34
 




לא הייתי פה המון זמן :{
נכתב על ידי , 19/12/2008 17:15  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





2,608
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לרוממי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על רוממי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)